Gå til innhold

Adventskalender

manducabulla

Anbefalte innlegg

Den 1. fikk jeg varmepose (slik som varmes i microen) og han fikk yndlingssjokoladen sin.

I går fikk jeg såler til å ha i skoene og han fikk kinobesøk.

I dag fikk han en dessert med løfte om at jeg lager den den dagen han sier at han har lyst på dessert og jeg fikk oliven. Det høres kanskje rart ut, men jeg liker oliven, men ikke han, så vi kjøper det sjelden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag fikk han to grønne Extra + en koselig hilsen i kalenderen sin :) Jeg har ikke kalender, men gleder meg like mye over kalenderen hans som han gjør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ha fokuset bort fra kjøpepress og stress for å lage kalender, så vi har en kalender som gjenbrukes hvert år, formet som et juletre, med 24 pynteting, en for hver dag. Vi henger opp dagens pynt sammen, og har hver vår dag til å finne på en koselig førjulsaktivitet. 1. desember var vi ute på akebrett med niesa. I går spiste vi pepperkaker og drakk jule-te. I dag er det hans tur til å finne på, så jeg er spent på hva det blir for vi har ikke hengt opp for i dag enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Browniiez

Lørdag: Julebrus

Søndag: Massasjeoljelys (lys som smelter og blir til olje! Deeeilig massasjestund <3)

I dag: Puslespillball med hestemotiv - VELDIG internt :)

Jeg får ingenting, men gleder meg såååå mye over hans :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår

han:julebrus

jeg: lader til mobilen

idag

han: kinderegg

jeg: kjærlighet + tyggis

vet at han har kjøpt dyrere gaver enn meg i år, selv om vi avtalte å gjøre det billig. men litt fortjent er det jo siden han har fått kalender av meg 5 ganger før.. :rødme:

er så koselig at jeg endelig får pakkekalender av han :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En glad frøken

Han: en utfordring! ^^

Jeg: han fikk sjokoladen i min kalender, jeg fikk sjokolade fra felleskalender. Hadde egentlig ikke lyst på kalender med snop i, men jaggu ble det slik i år også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. desember: Han fikk sånn liten sex-bok med kuponger oppi. Feks romantisk middag, blow-job osv. Han trenger det egentlig ikke, men det er stas uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk han en sjokolade..

Jeg har Haribo-kalender, så jeg fikk Haribo-godteri i dag igjen.

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også annenhver:

1. Jeg fikk marsipangris (sesongens første, nam!)

2. Han fikk en pose eple-te

3. Jeg fikk 2 røde kronelys

4. Han fikk 1 griseflax (vant 10 kroner) og en liten julepynt til treet vi ikke skal ha (men kankje neste år)

5. Jeg fikk et 10-kroners flax-lodd, vant 50 kroner!

6. Han fikk en pose chips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. des: Samboer fikk 10-kr lodd av meg, vant 10 kr

4. des: Jeg fikk tyrkisk pepper-godteri av samboer

5. des: Samboer fikk en juleøl av meg

6. des: Jeg fikk en søt "glad-i-deg"-t-skjorte til å ha på en av bamsene mine (jada, vi har et par av bamsene mine på kommoden på soverommet ennå :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har han fått surt godteri (som han liker) og en bokser. Jeg holder fortsatt på med å fortære Haribo-godteri fra min kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...