manducabulla Skrevet 1. desember 2007 #1 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei. Nå lurte jeg på hva alle dere fikk eller hva kjæresten deres fikk i julekalenderen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 1. desember 2007 #2 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg fikk en sjokoladebit som var pakket inn i sølvpapir. Min kjære fikk et kort der det stod "i dag skal vi gå og kjøpe litt julebrus og julesnop!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Del Skrevet 1. desember 2007 Min kjære fikk en pondus kallender, og da fulgte det automatisk med en sjokoladebit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. desember 2007 #4 Del Skrevet 1. desember 2007 min kjæreste fikk "bare" en liten sånn Trolli vingummi-godteri (mini-hamburger) og et lite kort med en hilsen i dag, begynner i det små - måtte ha noen veldig billige gaver for at ikke julekalenderen skulle bli for dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 2. desember 2007 #5 Del Skrevet 2. desember 2007 I går: Han: Sjokolade Jeg: Salte føtter (godis) I dag: Han: lego (han digger å bygge sånne ting) Jeg: duftlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Inger_* Skrevet 2. desember 2007 #6 Del Skrevet 2. desember 2007 I går fikk jeg fine lilla kubbelys og i dag fikk han en pyntenisse til å ha på kontoret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. desember 2007 #7 Del Skrevet 2. desember 2007 I går fikk han en skrapekalender, i dag smash snop. Jeg, ingen ting Har ikke noe kalender jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 2. desember 2007 #8 Del Skrevet 2. desember 2007 mamma kom på døra i går med en billigkalender hver som vi spiste opp på 10 min og så ba jeg han stikke opp på soverommet og vente litt, til jeg kom opp til han med bare nisselue på moahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dame Skrevet 2. desember 2007 #9 Del Skrevet 2. desember 2007 Det sitter så mange alene og ensomme i julen,det finnes folk som trenger en som kan besøke dem og høre på dem og ut fra det så er dette min julegave til dem+at jeg hadde hatt med meg en liten gave som dem kunne ha pyntet opp med i sitt hjem. Ønsker alle en fin advent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. desember 2007 #10 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) I går fikk han skrapekalender Idag gavekort på julestripping.. som må brukes inn 24/12, måtte ha noen gaver som ikke kostet så mye,men som samtidig var koselige å få.. så nå blir det stemning.. Jeg har ikke fått kalender og føler meg litt snurt egentlig Endret 2. desember 2007 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. desember 2007 #11 Del Skrevet 2. desember 2007 I dag fikk han en lue + kort med hilsen (er på alle gavene).. han går alltid og fryser, og jeg vil ikke at han skal bli syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. desember 2007 #12 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg og kjæresten har annenhver dag. Kjæresten begynte, så i går fikk han en sånn 10-kroners sjokoladekalender, så har han hvertfall en liiiten ting hver dag Jeg har ikke åpnet luken min ennå, samboer sa jeg måtte vente til han kom hjem fra jobb... *spent* Det vi gir til hverandre varierer også litt i pris, vi ble enig om å ikke bruke mer enn 20-25 kr hver dag, sånn i snitt... men noen dager kan det bli litt større ting, og noen ganger ting som ikke koster noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manducabulla Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 2. desember 2007 Mhm Det er kos med julekalender, det er jo ikke prisen som teller egentlig. Om det er 5kr eller 20kr, så er det tanken bak det som er viktig. Jeg har heller ikke julekalender, men kjæresten min har fått det av meg. Men han er borte, kommer på tirsdag, så da får han åpne 4 gaver på en dag Igår fikk han en karamellbar. Og i dag får han Bailey te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #14 Del Skrevet 2. desember 2007 Han har fått en star wars xwing fighter i lego versjon ettersom han elsker lego og star wars.. Også har jeg delt den opp i biter med en side hver dag + en figur hver søndag så han får vel det hver dag framover.. Jeg har fått en flax kalender og fikk også en troika i dag.. Han har fått tusen ideer om hva han kan gi meg som kalender, men det er bedre enn ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. desember 2007 #15 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg fikk flax-lodd av kjæresten i dag, men vant ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 2. desember 2007 #16 Del Skrevet 2. desember 2007 Igår fikk han en booster pack med magic kort, idag et par hansker. Jeg har ikke kalender i år... kansje jeg må kjøpe meg en liten en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. desember 2007 #17 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg og kjæresten har annenhver dag. Det vi gir til hverandre varierer også litt i pris, vi ble enig om å ikke bruke mer enn 20-25 kr hver dag, sånn i snitt... men noen dager kan det bli litt større ting, og noen ganger ting som ikke koster noe.. Sånn gjør vi det her også. Vi har vært borte i helga, så i dag åpna vi en pakke hver. Han fikk to sjokoladehjerter av meg og jeg fikk pakke med fire små melkesjokolader av han. Og av søs har vi fått hver vår Flax-kalender, det var veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. desember 2007 #18 Del Skrevet 2. desember 2007 I går fikk jeg nytt operativsystem til macen min (!) og i dag fikk han et par gode sokker. Vi ble enige om å ikke bruke så mye penger... så trur de resterende 11 tingene jeg får er ganske billige. men alikevel da. Ble helt sjokka jeg, trur den DVDen jeg fikk koster over 900kr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 2. desember 2007 #19 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg gir til mannen jeg bor med! Jeg fikk snus og øl, han fikk onanisett (forstørresesglass og pinsett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. desember 2007 #20 Del Skrevet 3. desember 2007 Her fikk samboer en milky way-sjokolade, fordi det er en av yndlingssjokoladene hans Også måtte jeg spare inn litt penger på noen gaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå