vilde Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hei, Jeg har store planer om å lage litt forskjellige konfekt i julegaver i år. Idag var jeg rundt på flere butikker for å se etter former, men uten hell.. Har lyst på både "små muffinsformer" og vanlige former. Noen tips i området Sentrum, Grunerløkka, Sagene/Torshov?
Gjest rikkerikke Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har alltid funnet aluminium mini mini muffins former på Meny (ved lys og serviettavdelingen) og på Ultra. Vet ikke helt hvor disse butikkene er i området du søker etter det da...
Tulipanpiken Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg så nettopp små konfektformer på Ica i Theresesgate på Bislett. De er ganske dyre da! Ellers leste jeg i fjor et tips om at man får kjøpt på Biltema! Da er det egentlig sånne til å sette lys i, men det funker visst også til konfekt.
Gjest Frysepulver Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av Frysepulver
vilde Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 Ok takk for svar. Jeg får ta en tur i sentrum å kikke i morgen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå