Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Del Skrevet 1. desember 2007 Sist episode handlet om latskap. Der hadde de et innslag om en afrikansk stamme eller noe, og en som forsket på disse. Fikk nesten ikke med meg noe av akkurat det, for det ble så mye mas rundt meg akkurat da. Men tror det var veldig intressant. Noen som vet hvisken stamme det er snakk om og hva denne forskeren het? Vil google litt å finne ut mer, men akkurat nå har jeg jo ikke noe å google på.. Takk på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Del Skrevet 2. desember 2007 Sist episode handlet om latskap. Der hadde de et innslag om en afrikansk stamme eller noe, og en som forsket på disse. Fikk nesten ikke med meg noe av akkurat det, for det ble så mye mas rundt meg akkurat da. Men tror det var veldig intressant. Noen som vet hvisken stamme det er snakk om og hva denne forskeren het? Vil google litt å finne ut mer, men akkurat nå har jeg jo ikke noe å google på.. Takk på forhånd.. Hei. De holdt til i Uganda,men vet ikke navnet på stammen eller forskeren,det husker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. desember 2007 #3 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg bare bumper denne litt, for jeg blir gal av ikke å vite dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 3. desember 2007 #4 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vet ikke om det hjelper så mye, men dette er vel innslaget du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest som ikke er TS Skrevet 3. desember 2007 #5 Del Skrevet 3. desember 2007 Ut fra Meatys link fant jeg ut at stammen heter Ik, og antropologen Colin Turnbull. http://en.wikipedia.org/wiki/Ik http://en.wikipedia.org/wiki/Colin_Turnbull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 3. desember 2007 #6 Del Skrevet 3. desember 2007 samarbeid der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 5. desember 2007 #7 Del Skrevet 5. desember 2007 Takker så kjempemye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå