Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fet hud med noen få urenheter (sorte prikker, ikke kviser), og jeg likte den ikke i det hele tatt. Synes den var fet og ekkel (litt voksaktig liksom), og det føltes ikke som om huden ble helt ren etter at jeg tok den av, fikk et sånt ekkelt lag på huden. Våknet ofte opp med kviser dagen etterpå.

Men det virker som om de aller fleste liker den (er vel bare huden min som er rar).

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ok, da bør jeg kanskje prøve foreksempel skin refining masque fra dermalogica , den var jo for fet hud så passer kanskje bedre da.

Skrevet

Det er jo to helt forskjellige masker da. Hva er det egentlig du vil oppnå? Rensende/mattende, fukt, glød, oppstramming?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Siden jeg har fet hud vil jeg ha rensende , men fukt og glød også.

Skrevet

Er vel få masker som både er dyptrensende og gir fukt og glød. Av Dermalogicas masker er jo skin refining rensende, skin hydrating futkgivende, og multivitamin begregnet på å roe ned og reparere stresset og skadet hud.

En av de beste "alt i ett"-maskene jeg har prøvd er Dr Hauschka rejuvenating mask. Den passer for alle hudtyper, og normaliserer/balanserer huden. Veldig fin til å minske porer, dempe rødhet/betennelser og fjerne tørre partier. Ikke er den så dyr heller.

Skrevet
http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=30378

Noen som har prøvd den ? Hvordan er den ? har fet hud.

Jeg har denne masken.Og bruker den 1 gang i uka for jeg legger meg.Huden blir mykere.Og gir litt glod.Den duger.

Jeg har brukt gentle cream ex fra dermalogica 3 ganger...Hadde noen kviser,og vips de forsvant.Og huden fikk masse glod.Annbefaler denne.

Kommer ann pa om du vil ha fukt maske.Peeling eller oppstramming.

Prov deg frem.

Gjest Audrey Horne
Skrevet
En av de beste "alt i ett"-maskene jeg har prøvd er Dr Hauschka rejuvenating mask. Den passer for alle hudtyper, og normaliserer/balanserer huden. Veldig fin til å minske porer, dempe rødhet/betennelser og fjerne tørre partier. Ikke er den så dyr heller.

Jeg liker også denne veldig godt, og bruker den som nattkrem i perioder. En perle av en maske :).

Dermalogica MVPRM er også en favoritt, men jeg har tørr hud. Den er veldig fin å buke på dager hvor jeg føler meg litt grå og den gir masse fukt og spenst. Om den passer for fet hud er jeg usikker på.

Skrevet

Jeg elsker denne masken, men jeg har en smule tørr hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...