Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at dette er forskjellig fra person til person, men trenger litt tanker rundt min situasjon.

Er interessert i en og interessen er der også tilbake. Altså så ligger alt til rette for at jeg kan prøve og se om det kan skje noe. Men det er jo alltid noen "men".

Begge er vi foreldre, og har dermed vært i langvarige forhold før. Hans forhold tok slutt for snart 1 år siden, ikke vært sammen med noen siden. Mitt for over to år siden, og jeg har vært i et kortvarig forhold etter det.

Jeg har litt motstand mot å gå videre med flørten av flere grunner. Vi har god kontakt i dag også på annen grunn enn flørten. Han har ikke hatt noe forhold etter skilsmissen. Det siste er mitt største hinder mentalt.

Dette er en mann jeg liker utrolig godt. Han har vel alle de kvaliteter jeg setter pris på. Vi har like meninger om veldig mye og står på samme sted i utrolig mye.

Så er da spørsmålet. Kan det gå bra når han ikke har vært i et forhold etter sin eks? Eller skal jeg bare glemme hele mannen på den måten? En liten flørt er ikke aktuelt pga omstendigheter om hvordan vi kjenner hverandre fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hans forhold tok slutt for snart 1 år siden, ikke vært sammen med noen siden...Så er da spørsmålet. Kan det gå bra når han ikke har vært i et forhold etter sin eks? Eller skal jeg bare glemme hele mannen på den måten? En liten flørt er ikke aktuelt pga omstendigheter om hvordan vi kjenner hverandre fra før.

Tror jeg hadde vært mer skeptisk hvis han hadde hatt 5 kortvarige forhold siste året. Eller hvis det bare var et par uker siden det ble slutt med eksen. Men det er jo snart et år siden! Jeg synes dette tyder på at mannen er seriøs.

Skrevet (endret)

Ett år er jo ikke lenge. Skulle han stupt inn i et forhold rett etter skilsmissen? Det tar jo tid å bearbeide ting. Det jeg heller hadde tenkt var at et år var for kort tid.

Endret av Pax
Skrevet

Ja, et år er kort tid.

Jeg ville heller satt pris på at han har ventet med å gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...