Gjest Frysepulver Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 (endret) . Endret 29. desember 2007 av -Gia-
Gjest Bodillen Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 For mange år siden (jegvar i begynnelsen av 20-årene) var mannen min og jeg invitert til julebord. Firmaet hans hadde gjort en vri, ved å slå seg sammen med et annet firma. Vi fikk litt hakeslepp da vi kom, for endel av folkene fra det andre firmaet var ganske oppi årene, og så skikkelig treige ut. Så feil kan man ta... Den eldste, gråeste musa av ei dame var drita før vi var halvveis i middagen, og jeg har sjelden hørt noen lire av seg så mange grovheter på så kort tid! Hun måtte fraktes hjem klokka ni! Resten av "den eldre garde" var også stort sett folk som gjorde alt annet enn å spytte i glasset. Vi unge ble redusert til statister, der vi satt med svære øyne og måpte over hvordan gamlinger kunne finne på å oppføre seg... Det ble i hvert fall et julebord jeg husker!
Adonia Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 (endret) åå jeg har en skikkelig morsom en! For noen år siden var jeg på julebord med gamlejobben og der fløyt alkoholen kan man si. Mange var skikkelig fulle men det var ei som virkelig tok kaka På vei hjem var vi for sikkerhetsskyld utstyrt med spyposer. Taxien var så full at vi satt på fanget til hverandre osv.. Det som hender er at jenta setter i gang med på spy - ikke i posen nei! Men på SJEFEN + 2-3 andre som satt i nærheten! I tillegg stikker hun av i et lite skogholt når vi stopper taxien. Sikkert fordi hun ble så flau.. Så da måtte vi alle sette i gang med å lete etter henne i tillegg da, kunne jo ikke forlate henne der! Vellykket julebord det ja Glemmer jeg aldri Endret 3. desember 2007 av Adonia
Amalie_85 Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 For noen år siden var jeg på julebord med jobben, og mange var unge og fikk jo ikke drikke (før utpå kvelden da de ikke klarte å forstå hvor folk hørte til da de åpnet dørene for alle over 20) og jeg fikk tidligere på kvelden drikkebonger fra alle lagerguttene, og jeg var så full, og den ene gangen jeg skulle ha en drink til var jeg jo så full at jeg nesten ikke så hånda forann meg (men husker alt) og han ene lagergutten var veldig oppå meg og rundt meg hele tiden og prøvde da å ta hånda hans opp kjolen min for så ned i strømbebuksa, jeg fikk jo vifta han vekk. Men to dager etterpå var vi begge to på jobb igjen, og jeg har aldri sett en gutt prøve å unngå meg så mye noen gang. Så han ble helt rød når jeg gikk forbi han og sa hei og takk for sist. Tror han var litt flau over å prøve seg på noe når han var under 18 og edru
Gjest Frysepulver Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 (endret) , Endret 29. desember 2007 av Frysepulver
Gjest Skya Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
La Luna Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har egentlig en bra en selv, men den skjedde nylig og er lett gjenkjennelig, så får evt logge ut etterhvert... Få høre, få høre!
Transe Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Ikke min historie, men en jeg jobbet sammen med for en del tilbake. Han var noe drikkfeldig ungkaren på 32. Drakk selvsagt før han dro på julebordet. Kledde seg opp med dress og det som hører til. Sovnet og våknet neste dag kl 11 og husket ingenting av julebordet som han hadde sovnet fra. Mye moro da julebordet ble diskutert på mandagen på jobb. Han prøvde å vere med samtalen , men måtte bare innrømme at det var lite han husket. Da ble moro kan du tro. Litt pinleg ja.
Gjest Plysjbolla Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Hehe, i en bedrift hvor jeg engang jobbet så var det for noen år siden et svært så vellykket julebord - ihvertfall hvis slikt dømmes utifra hvor mange uker etterpå man kan snakke om begivenheten Det som skjedde var at en av de ansatte i min bedrift, hadde seg med en A+ kjendis som forøvrig er godt gift med en A+++ kjendis - først ble det en del dirty dancing foran alle og så fortsatte det lykkelige paret på en trestol i gangen sies det.. Jeg var ikke på festen, men flere av mine kollegaer var vitne til dette og har bekreftet denne historien. For å gjøre vondt verre plapret dama, som forøvrig var nygift, villig i vei til Se & Hør om hendelsen (anonymt da), hvor hun bl.a sammenlignet seg med vedkommendes kone utseendemessig.. Joda, samme sveisen, men annen farge. Og avviste selvfølgelig at noe som helst hadde skjedd Gjett om dette ble ukenes snakkis
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #10 Skrevet 30. november 2015 Jobbet som eneste jente omtrent på lager med mye kjekke gutter.Knulla 4 av dem hele natten...... Anonymkode: ea80b...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå