Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Som regel så ler jeg litt når jeg ser folk stille lignende spm som jeg skal stille nå...Men så er det slik at jeg bare mååå være litt "naiv,teit og håpefull" at jeg bare mååå spørre.. Møtte en fyr for ca 6 mnd siden..Vi møttes endel i fylla og lå over til hverandre. Jeg tenkte at det er ikke noe mer med dette enn det som er..haha,dummenaivekvinnemennesket meg som klarer å lure meg selv så mye.. Uansett,nå hopper jeg over en god del detaljer og suser rett inn på mitt spm. Sist gang jeg møtte han var helt tilfeldig ute på byen. Han smilte skikkelig og ga meg en klem og stod lenge og bare holdt rundt meg..blablabla,dere kjenner til greia..Jeg hadde noen andre venner jeg ville hilse på så jeg trakk meg litt unna. Hilste på noen andre fyrer som jeg så vidt kjenner og prata litt med dem. Så kom stengetid og "min" fyr hadde forsvunnet. Ringte han og lurte på hvor det hadde blitt av han. Han hørtes litt sur/mutt/irritert ut og sa han var på vei til en kompis. Jeg spurte om vi kunne møtes og da sa han Du finner deg vel en annen fyr (eller noe i den duren,husker det ikke helt ordrett) Jeg ble helt satt ut og sa bare okey..Skjønte ikke helt greia.. Så,jeg bør vel bare slå meg til ro med at han ikke orka oppleget mer??
Gjest Ts Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Takk for svar men det er jo bare for godt til å være sant..ikke at jeg trekker dine konklusjoner i tvil.. Vil at de som svarer skal være ærlige,dette er ikke noe sånn "seeee hvor stygt jeg har tegnaaa"utsagn-hvor-man-egentlig-er-ute-etter-positiv-tilbakemelding.. Har fått høre av felles bekjente at han er ekstreeeemt sjenert og det har jo jeg også merka...Jeg klarer liksom ikke å "glemme" han. Jeg syntes å merke noe spesielt men..Nei,blablabla..sikkert veeeeldig intr. Jeg tror jeg seriøst var på vei til å forelske meg skikkelig for første gang på virkelig lenge,derfor jeg oppfører meg så fjortis.
Gjest StockDama Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg gir deg ikke svaret du er ute etter, jeg bare svarer etter det jeg har lest her, og da virket han sjalu, likte ikke at du snakka med andre menn når han var der. Bruk tid bare dere alene så finner du fort ut om han bare er humørsyk eller om han ble sjalu.
Geita Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 han ble sjalu og tolka det som en liten avvisning.
Gjest nobilian Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Om jeg var ham; jeg hadde ikke blitt sjalu, jeg hadde blitt irritert over hvor like oppmerksomhet du gadd å slenge min vei, og ville definitivt tolka det som at du ikke var tilstrekkelig interessert. Da er det mest naturlige å finne noe annet, eller om jeg var sjenert; å la noe annet finne meg.
Gjest Ts Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Om jeg var ham; jeg hadde ikke blitt sjalu, jeg hadde blitt irritert over hvor like oppmerksomhet du gadd å slenge min vei, og ville definitivt tolka det som at du ikke var tilstrekkelig interessert. Da er det mest naturlige å finne noe annet, eller om jeg var sjenert; å la noe annet finne meg. Litt sånn bort fra sporet....så om jeg er intr i en fyr så kan jeg ikke prate med andre fyrer foran han?Måtte bare kommentere selv om svaret også var til hjelp
Gjest Britt Banditt Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Jeg tenkte også at han ble sjalu. Det han sa var forresten barnslig.
W. Wallace Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Kanskje han bare var full og gav faen? Umulig å vite. Menn som ikke tåler at du prater med andre menn synes jeg ikke er noe å samle på uansett, og det synes sikkert ikke du heller. Det er nok en av grunnene til at du faktisk tilbrakte en del tid med disse andre mennene. Likevel var en avvisning alt du trengte for å glemme at han kanskje ikke taklet oppførselen.
Gjest Yoghurt Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Men du venta med å "finne han" til stedet stengte? Tror jeg ville følt meg passe avvist om jeg kom og var skikkelig blid og smilende og likte en, og som sjenert, turte å gi han en klem, for at han så hadde sagt "skal hilse på noen andre venner" og prata med de hele kvelden, og ikke rignte meg før stedet stengte..
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Han ble jo helt klart sjalu og følte seg avvist på grunn av at du hadde heller snakket og brydd deg om andre menn enn han når du var ute. Og ikke ringt han før det var ferdig
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Men du venta med å "finne han" til stedet stengte? Tror jeg ville følt meg passe avvist om jeg kom og var skikkelig blid og smilende og likte en, og som sjenert, turte å gi han en klem, for at han så hadde sagt "skal hilse på noen andre venner" og prata med de hele kvelden, og ikke rignte meg før stedet stengte.. Neinei,da jeg kom til denne plassen så var han den første jeg traff på og da stod vi å småprata og koste litt,så var det bare ca 10 min til ølsalget stengte og jeg ville ha en øl..så satte jeg meg sammen med hun jeg dro dit sammen med og pratet bl.a. med noen fyrer jeg vet om. Han "fyren min" satt sammen med sine venner og jeg var litt flau og turde ikke gå å sette meg der da jeg ikke kjenner de folka så godt. Da jeg gikk forbi han for å gå på do og div så ga jeg han oppmerksomhet som å ruske han i håret,så jeg føler ikke jeg overså han. Nå er det jo slik at jeg selv er veldig sjenert og håndterer kanskje ikke slike situasjoner på den beste måten..Men at det eventuelt var så ille visste jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå