gatebil Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Et tips til dere som sliter med foundation. Jeg har litt problemhud, som lett blir rød, har litt porer, og det dukker lett opp en liten kvise. Huden min blir ofte fett og litt blank i løpet av en dag. Har alltid slitt med å finne noe som fungerer. Men nå har jeg funnet den!!!!! Maybelline sin nye superstay silky foundation!!! den er rett å slett super. Inneholder en del med foundation og en del med extender. den legger seg fint på, holder hele dagen, ser naturlig ut og dekker alt. jeg er stor fornøyd håper tipset mitt kan hjelpe andre som har hatt samme problemet
Gjest HmK Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Oj!!! Den skal jeg prøve Har ALLTID slitt med å finne fundation, uansett hvem jeg har spurt og betalt i dyre dommer...Mn er den litt transparent? (elr hvordan det skrives ) Har akkurat samme problemene som deg med huden, så får håper den funker
Saeria Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har en fet hudtype og det eneste som funker for meg er mineralmakeup. Jeg bruker forresten Oil control lotion fra Dermalogica på de stedene hvor huden normalt blir blank og da blir jeg kvitt det problemet hele dagen.
gatebil Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 Oj!!! Den skal jeg prøve Har ALLTID slitt med å finne fundation, uansett hvem jeg har spurt og betalt i dyre dommer...Mn er den litt transparent? (elr hvordan det skrives ) Har akkurat samme problemene som deg med huden, så får håper den funker http://www.maybelline.no/products/ansikt/l...l52l223l500.htm her står det litt om den. den dekker utrolig bra på meg hvertfall. Blir ikke blank, huden holder seg naturlig hele tida syns jeg. det beste jeg har fått til i hvertfall. men huden er jo forskjellig. Men det er hvertfall et billig forsøk. jeg fant ut at det er extenderen som hjelper meg. Den legger seg så fint på da. Jeg bruker fargen sand. men det må du jo se selv. Anbefaler deg å prøve hvertfall. den kostet 137,- eller noe trur jeg. I tillegg bruker jeg litt solpudder, men det er også det..
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 ohh..den vil jeg også prøve! :)
MiNNieMooSe Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har også prøvd det aller meste innen foundation, jeg har ganske ren hud, men jeg er opptatt av at den dekker 100% for å få en jevn farge. Har litt fregner da se, som jeg ikke er særlig glad for.. Bruker ID Bare minerals jeg, INGENTING er bedre synes jeg da, for meg altså. Anbefale spå det sterkeste den også.
Gjest Plopp Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Noen som har peiling på hvilke av fargene som er kalde? Av de maybelline fargene Har en tendens å alltid kjöpe for lys farge... Å hvis jeg kjöper mörk nok en gang iblant så er det alltid varm farge å det ser bare skittent ut på meg...
*Ariel* Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Du må kjøpe de som er i rosatoner, ikke gule. Og det er jo ikke en brunkrem, den skal jo være lik din egen hudfarge og heller bruke rouge eller solpudder som farge. Bruker forresten selv Superstay og er kjempefornøyd
Gjest Advena Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Jeg bruker ikke Maybelline da de tester på dyr. Men min foundation er uansett Bare Escentuals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå