Gå til innhold

Stroppeløs brudekjole..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har dårlige erfaringer med stroppeløse brudekjoler? Er redd for at den skal sli ned eller lignende.. kroppen kan jo tross alt forandre seg en del på 5 måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen personlige erfaringer, men de fleste bruder har en siste tilpassing av kjolen rett før bryllupet og da vil de som skal ordne den gjøre de endringene bruden trenger for at kjolen skal sitte som støpt.

De jeg kjenner til som har hatt stroppeløs, har ikke hatt noen problemer med kjolen på bryllupsdagen.

Skrevet

Min satt som bare det.

Ja kroppen endrer seg- men de siste tilpaningene blir jo gjort rett før. Min ble ikke sydd inn før det var 1 mnd til bryllupet eller noe, selvom jeg kjøpte den over 1 år før det igjen....

Skrevet
Min satt som bare det.

Ja kroppen endrer seg- men de siste tilpaningene blir jo gjort rett før. Min ble ikke sydd inn før det var 1 mnd til bryllupet eller noe, selvom jeg kjøpte den over 1 år før det igjen....

Tror du jeg kan få gjort de siste endringene på brudesalongen her jeg bor? Hun som skal sy kjolen min bor 50 mil unna...

Skrevet

Jeg fikk tilpasset kjolen hos en lokal skredder.

Skrevet

Hvis du har snøring i ryggen er det ikke noe problem.

Hvis du ikke har mulighet til å tilpasse det litt selv, får du passe på å ikke gå noe særlig opp eller ned i vekt før bryllupet :)

Hvis det er krise kan nok en lokal skredder gjøre de siste tilpasningene på kjolen, det er ikke snakk om mange centimeterne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...