Gå til innhold

Rektor skal ha teipet munnen til bråkete elever.

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvordan løser man det? Jo jeg tullet med henne, kilte henne, og fikk henne på mitt lag, slik at vi tilslutt startet en løpomkapp kamp for å hente ketchup. Slik fortsatte jeg, med henne gjennom hele måltidet.

Lillejenta, ble så lei av sin STORE milkshake at hun kastet den i veggen og sa; JEG SKAL HA MAT, NÅ! Da hadde begge foreldrene hennes kommet. De synes det var ok.

OI.

Slike barn blir likedan som voksne om de bare dulles med (som foreldrene til disse to)?

Hjertebarn eller ikke hjertebarn, teknikkene du beskriver her og senere opplever jeg som fundamentalt gale om de ikke benyttes som supplement til en "årsak-konsekvens"-teknikk. Om de ER et slikt supplement, kan de sikkert være riktige nok.

Om mitt (eller andre barn jeg passer) roper og skriker på denne måten inne på butikker o.l., da drar vi hjem. Ingen milkshake der.

Det du beskriver er veldig likt slik jeg selv gjør det. Du drar en lite sitat ut av den store sammenhengen når du siterer meg. i et klasserom har man også status som auroritær, det har man ikke hvis man er med på handletur.

Om du er uenig med mitt og mine kollegaers opplegg, så er det helt ok. Men du kjenner ikke hele saken, eller hele metoden. Spesiellt ikke når den er veldig lik det du selv beskriver i ditt lange innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...