Gå til innhold

FY F........!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var usikker på hvor jeg skulle plasere denne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=55733

Går det virkelig ann!!!!!!!!!!!!!!? Hva med rettighetene til den lille gutten!!!!!!!!!!!? Hva om det var mor som gjorde det!!!!!!!!!!!!!!!!?

Uskyldig til det motsatte er bevist my ass!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bare sååå rasende!! Var ikke meningen å gå på moren her men det norske rettsystem!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke ord for hva jeg føler om sånne saker. Det er rett og slett helt forferdelig...

Er det noe rart i om man setter spørsmål ved det norske rettsvesenet??? :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jus er noen ganger rettferdighetens verste fiende...

Satser på at de ikke får barnet tilbake da uansett

Hurra for barnevernet, de bør få LANGT mer sympati enn det som rår i media idag.

verne-zloty

Gjest Anonymous
Skrevet

Virker som en tragisk sak for alle parter ja, men jeg vil gjerne få sagt det at såkalt nachspiel-barn finnes det mange av, som må tas fra foreldrene pga rus og påfølgende omsorgssvikt (hvor ikke kalle det et svik med en gang) OMSORGS-SVIK

Problemet er at barna ofte har senskader og utvikler selv rusproblemer etter å ha vært barnehjemskasteballer til de blir "voksne"

Så vi har dermed en sirkel av rus-omsorgssvikt-rus som må brytes så tidlig som mulig.

zloty igjen

Skrevet

:evil: Blir så sint når jeg leser sånt!

Skrevet

Hva i pokker!!!! :kjempesinna:

Er det klikket helt for de som bestemmer over barn i NORGE??? :roll:

Skrevet

Det skjærer i hjertet når barn blir utsatt for mishandling og omsrogssvikt. Det er grusomt at små vergeløse skal oppleve slikt

Skrevet

Herregud, noe så grusomt!!!!

Jeg blir sint, lei meg, rasende og opprørt når slikt skjer!

Stakkars liten........... :cry:

Skrevet

Får frysninger når jeg leser om gutten. For barnets skyld håper jeg virkelig at moren aldri får omsorgsretten for han, det at hun har påført han fysiske skader er skikkelig ille, men de vil forsvinne, de psykiske skadene derimot vil ta mye lengre tid.

Hva i alle dager får en mor til å påføre sin egen sønn slike smerter??????

Det er helt uforståelig

Gjest Mere Te
Skrevet
Jus er noen ganger rettferdighetens verste fiende...

Satser på at de ikke får barnet tilbake da uansett

Hurra for barnevernet, de bør få LANGT mer sympati enn det som rår i media idag.

verne-zloty

Enig med deg, jeg verne-zloty!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...