Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg prøver å få tittet litt på nettsidene til IKEA, men det funker ikke med verken IE eller Firefox. Med Firefox får jeg ikke opp bilder og info om møblene, og med IE blir bilder og tekst så smått at det blir meningsløst å surfe på sidene. Flere som sliter med det samme, evnt. vet hva problemet skyldes? Kan det være browserinstillingene som er problemet, eller sidene i seg selv?
Gjest ArneP Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 De ser greie ut hos meg, så jeg vil tro det er non innstillinger på din PC. Men det er litt merkelig hvis alle andre sider fungerer som de skal...
Kykkelikokos Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Tviler på at det er sidene i seg selv. Har du installert flash og shockwave? Kanskje det er en av de tingene som mangler.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg klikket på møblene og skriften som ble vist i miniatyrstørrelse i IE, og når jeg kom inn på presentasjonssiden av de ulike møblene var størrelsen normal. Men i selve menyen må jeg bruke lupe for å finne fram til de ulike kategoriene. Er nok noe galt med innstillingene mine ja. Får tutle litt med det og se om det bedrer seg.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 De ser greie ut hos meg, så jeg vil tro det er non innstillinger på din PC. Men det er litt merkelig hvis alle andre sider fungerer som de skal... Ja, alle andre sider fungerer utmerket i både IE og firefox. Pussig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå