Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært på julekonsert på flere år, men er invitert med på konsert i morgen. Jeg tror det er i kirken, men ikke noe voldsomt formelle greier.

Er det slik at man skal pynte seg når man drar på slike arrangementer? Jeg har ingen dressbukser, så da må det i så fall bli skjørt eller kjole. Kommer det til å se veldig stivpyntet og merkelig ut?

Håper jeg kan få noen innspill fra dere litt mer erfarne konsertdeltakere :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det kommer an på hva slags konsert det er. Er det en klassisk konsert eller er det kirkens barnekor?

Skrevet

Jeg har spilt på uttallige julekonserter, og min erfaring er at oen pynter seg, og noen pynter seg ikke.

De fleste går bittelitt pent kledd. Hvis du føler du blir veldig stivpyntet i skjørt eller kjole, så kan du droppe det, men hvis du da føler deg litt pyntet, så passer det bedre.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hva slags konsert det er, men det er ikke barnekor iallfall. Kanskje jeg bare skal ta en mørk bukse og en pen topp, eventuelt en diskret kjole da? Regner ikke med jeg blir kastet ut uansett, men :fnise:

Takk for tips!

Skrevet

Synes mørk bukse og pen topp høres mest "riktig" ut. Ikke for pynta og ikke slerkete heller.

Skrevet

Med mindre det er en lang kjole, så er du neppe overpyntet med kjole.. Men det spørs vel litt på klesstilen din ellers.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville nok tenkt litt mer over hva jeg tok på meg enn til vanlig, men en pen bukse og genser/bluse/skjorte bør holde lenge.

Hvis det var meg ville jeg nok tatt på meg skjørt eller kjole, men jeg går mye i det til vanlig, og ville ikke følt meg overpyntet i det. Det har veldig mye å gjøre med hva slags skjørt eller kjole, og tilbehøret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...