Gjest gjest_23 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hei hei. Jeg farget håret mitt mørkebrunt for en uke siden, men ble ikke helt fornøyd.. Syns det ble "veldig" brunt og jeg kunne tenkt meg at det hellet litt mere over i svart. Såå da tenkte jeg at jeg skulle prøve mørkebrun nr 2 eller 3. Leste ett sted på nettet at man helst burde vente noen uker før man farget igjen, men ville gjerne høre andres erfaringer? kan det bli veldig-veldig mørkt om jeg tar nr 2 eller 3 siden håret er mørkebrunt fra før? jeg bare merker at jeg ikke føler meg vel med denne fargen og ville hatt det mørkere. God Helg!
Pauline Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Kommer litt an på om det er farve eller toning. Viss det er farve, ville jeg ventet, eventuelt bare brukt toning denne gang. Har du brukt en toning, skulle det ikke være noe i veien for å ta en til. Dety har jeg gjort før
Linda644 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Tar du en mørk brun farge denne gang, kommer det til å bli svart! jeg vet ikke hvilken farge du bør velge. Gå innom en frisør og spør, det gjorde jeg engang selv om jeg ikke skulle farge det hos frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå