Gå til innhold

kvinnelige væsker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når min mann og jeg har hatt sex, og etter kosen har jeg sett noe rart. Han får et "belegg" på pikken. På en måte, størkna små hvite prikker/flak. Han sier det er mine "væsker" som gjør det.

Jeg synes det er kjempeekkelt. Størkner kvinne"væsker" etter sex slik at det ser ut som om pikken "flasser"?

Noen som har erfaringer?

Dette er ikke tull. Jeg la først merke til det i dag. Aldrig sett det før. Han sier at det nesten alltid er sånn. ?

Hjelp :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeelt normalt vil jeg tro. Samme er med meg og :)

Men jeg finner det da ikke ekkelt, det er sånn vi er og jeg tar ikke det så tungt!

Skrevet

Ja, det er jo det sekretet som gjør at vi blir våte. Det ser slik ut når det tørker.

Skrevet

Jeg har aldri sett det, men så tørker alltid kjæresten min seg etter sex. Kanskje en ide for kjæresten din?

Skrevet

Ikke noe å rope hjelp for det, vel. Helt normalt, sånn er det med oss også. Ikke ekkelt, og trenger bare litt vann for å få bort, regner med mannen din vasker seg etter sex uansett.

Skrevet

Jo selvfølgelig gjør han det. Sånn jeg merket det. Etter litt kos, gikk jeg på badet for å fjerne s... etterpå kom han inn for å vaske seg litt, det var da jeg så det. Fikk jo seriøst sjokk. Synes det var vanvittig ekkelt.

Så ikke bare meg som har opplevd det da altså?

Skrevet

Alt med sex er egentlig ganske ekkelt. Man slikker hverandre på øreflippen og kysser på halsen sånn at tungen og leppene og spytt kommer i kontakt med den andres svette hud. Noen slikker hverandre tilogmed der hvor tiss kommer ut. Også tar man på tissen til hverandre og får kjønnsafter og svette og kanskje tilogmed rester av tiss på fingerne. Etterhvert putter man tissene inni hverandre. Det er ekkelt det. Også får man pikeslim på guttetissen og gutteslim i piketissen.

Jeg skjønner ikke at ikke folk spyr jeg. Det er jo så ekkelt alt sammen.

Gjest kringle
Skrevet
Jo selvfølgelig gjør han det. Sånn jeg merket det. Etter litt kos, gikk jeg på badet for å fjerne s... etterpå kom han inn for å vaske seg litt, det var da jeg så det. Fikk jo seriøst sjokk. Synes det var vanvittig ekkelt.

Så ikke bare meg som har opplevd det da altså?

et er helt normalt at det kommer litt, men er det mye så kan man ha sopp eller annen bakteriell infeksjon.

Skrevet
Alt med sex er egentlig ganske ekkelt. Man slikker hverandre på øreflippen og kysser på halsen sånn at tungen og leppene og spytt kommer i kontakt med den andres svette hud. Noen slikker hverandre tilogmed der hvor tiss kommer ut. Også tar man på tissen til hverandre og får kjønnsafter og svette og kanskje tilogmed rester av tiss på fingerne. Etterhvert putter man tissene inni hverandre. Det er ekkelt det. Også får man pikeslim på guttetissen og gutteslim i piketissen.

Jeg skjønner ikke at ikke folk spyr jeg. Det er jo så ekkelt alt sammen.

Du er feig. Skriv under nick, eller slutt og uttal deg. Dette er et seksualitetsforum, hvor man må få si sin mening uten å bli tråkket på.

Uansett hvor mye "humor" du velger å legge i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...