Gjest Gjest_Anine_* Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg er på jakt etter en skjerm. Minimum 19 tommer. Den skal bl.a. brukes til grafikk, video, bilder, film og spill. Spillene er ofte av type action. Jeg aner ingenting om hva jeg bør sette som minimumkrav. Prismessig så tenker jeg 2000 kr ++. Er villig til å strekke meg litt ekstra dersom det virkelig gir uttelling på skjermen.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Gå inn på en bruktmarkedsside som f. eks Finn.no og let etter en 19 eller 22-tommers med flatt Trinitron-rør. Bedre skjermer enn det er ikke å oppdrive. Vil tro du kan få en til rundt en tusenlapp.
Gjest Gjest_Anine_* Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Takk for svar gjest. Jeg skal kjøpe ny siden det skal være en presang.
Antagonist Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har nettopp kjøpt denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327273 Veldig fornøyd med den! Samsungskjermer er generelt ansett for å være veldig gode skjermer, og en del spillprodusenter anbefaler dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå