Gå til innhold

Liker modne menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 25 år her.

Som tenåring har jeg alltid likt de voksne menn som kunne ha vært min far.Jeg vet ikke hvorfor jeg har følt sånn,kanskje mangel på farsfigur.Har aldri hatt noe sans med de på min egen alder,jeg har de samme følelser med de som på jenter,nemelig ingenting.Men uansett så liker jeg de i 40 års alderen,det er de jeg kiker etter på butikken,gaten osv.Men jeg har aldri tørt å sjekke noen opp,jeg vet ikke helt hvordan menn på den alders gruppen ser på hos en i 20 årene.Noen tips om hvordan flørte med en? Jeg er ikke spesielt flink med ord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann40_*
Skrevet

Har mye å si at du gir meg ett lite smil først. Jeg liker godt yngre damer på din alder, men smiler aldri først fordi jeg ikke vil bli tatt for å være "en gammal gris". Nå er jeg normalt kjekk å se på og ser en del yngre ut for alderen. Jeg personlig hadde likt å bli sjekka opp av deg. Styrker min selvfølelse at jeg liksom fremdeles er ung og attraktiv:-)

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Styrker min selvfølelse at jeg liksom fremdeles er ung og attraktiv:-)

Det kan jeg godt forstå.

Men unge og attraktive menn smiler og sjekker opp selv?

Gjest Gjest_Mann40_*
Skrevet

Tror ikke trådstarter var noe interessert i yngre menn så derfor svarte jeg på hennes spørsmål.

Joa, sjekka opp damer da jeg var yngre. Men da holdt jeg meg til damene på min egen alder. Nei sjekker ikke opp yngre damer, de får heller sjekke opp meg. Damer på min egen alder kan jeg godt sjekke opp. Håper du ble litt klokere.

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Håper du ble litt klokere.

Dessverre.

Men takk for utfyllende svar! :)

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Jente på 25 år her.

Jeg er ikke spesielt flink med ord.

Smile og drikke? :)

Skrevet
Har mye å si at du gir meg ett lite smil først. Jeg liker godt yngre damer på din alder, men smiler aldri først fordi jeg ikke vil bli tatt for å være "en gammal gris". Nå er jeg normalt kjekk å se på og ser en del yngre ut for alderen. Jeg personlig hadde likt å bli sjekka opp av deg. Styrker min selvfølelse at jeg liksom fremdeles er ung og attraktiv:-)

Trådstarter her.

Smile kan vel jeg alltid gjøre.Men da håper jeg på smil tilbake igjen ellers så hadde jeg følt meg litt teit.Hvis en mann hadde smilt til meg da hadde jeg følt meg attkraktiv,så kanskje jeg skal begynne å smile på de kjekke voksne menn jeg ser på,selv om de kan være gift :)

Skrevet
Smile og drikke? :)

Kanksje jeg kan bli flinkere med ord hvis jeg drikker ;)

:skravle:

Skrevet

"Eldre", "modne" eller "middelaldrende" menn er da ikke annerledes enn andre menn, de har bare levd lengre. De samme "universelle" reglene gjelder over alle aldergrupper, og det er like store personlighetsforskjeller innad i hver aldersgruppe.

Sjansen er kanskje moderat høyere for at de faktisk har en fast kvinne i livet sitt.

Skrevet
"Eldre", "modne" eller "middelaldrende" menn er da ikke annerledes enn andre menn, de har bare levd lengre. De samme "universelle" reglene gjelder over alle aldergrupper, og det er like store personlighetsforskjeller innad i hver aldersgruppe.

Sjansen er kanskje moderat høyere for at de faktisk har en fast kvinne i livet sitt.

Selvfølgelig er det forskjell på personligeheten hos de alle.Men det er utseende til en vosken mann som tiltrekker meg.

Skrevet
Selvfølgelig er det forskjell på personligeheten hos de alle.Men det er utseende til en vosken mann som tiltrekker meg.

Nettopp mitt poeng. De sjekkes opp som alle andre menn.

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Bare tull

Endret av Chrizzy
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jente på 25 år her.

Som tenåring har jeg alltid likt de voksne menn som kunne ha vært min far.Jeg vet ikke hvorfor jeg har følt sånn,kanskje mangel på farsfigur.Har aldri hatt noe sans med de på min egen alder,jeg har de samme følelser med de som på jenter,nemelig ingenting.Men uansett så liker jeg de i 40 års alderen,det er de jeg kiker etter på butikken,gaten osv.Men jeg har aldri tørt å sjekke noen opp,jeg vet ikke helt hvordan menn på den alders gruppen ser på hos en i 20 årene.Noen tips om hvordan flørte med en? Jeg er ikke spesielt flink med ord.

Hvorfor ikke flørte litt på nettet som en start. Jeg er gammel nok til å være faren din. Vi kan godt prate sammen dersom du vil.

Ellers tror jeg nok du vil bli sjekket opp dersom du går ut på "voksne steder" og kanskje kler deg litt sexy. Dersom det ikke er sex du er ute etter, men et mere fast forhold må du bare være tålmodig, men spander gjerne et blikk eller smil. Det pleier å funke.

Skrevet
Jente på 25 år her.

De fleste voksne menn er ferdig med de verste uskeielsene på utelivsfronten, så du må prøve å komme deg inn i en omgangskrets der det finnes tilgjengelige 'ofre' :fnise:

Noen spesiell du har i kikkerten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...