Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Er det noen som har et godt forslagt til hva jeg kan gi til min lille niese på 1 1/2 år. Hun er medlem av bokklubb og får dermed nye bøker hver måned så det er uaktuelt, men hva liker små prinsesser å leke med ? Tusen takk til alle som svarer:)
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg kjøpte togsett (er det fra Brio mon tro) til min niese til jul i fjor, hun var da 1 1/2. Hun har lekt veldig mye med dette, og planen er at hun skal få utvidelsessett (med flere skinner og tog) til jul i år.
Kipa Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Noe fra fisher price.. er masse å velge mellom.. Eller hva med dukke, dukkeklær, dukkevogn, fingermaling, plastelina, puslespill, kosebamse..
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 En fin badeand og/eller et deilig mykt Ole Brumm pledd.
Gjest Mayamor Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Toby the tobot (eller no slikt) fra Fisher Price er kåret til årets leke. Puzzlespill. Lego.
Brunhilde Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jeg syns denne er perfekt til en liten jente.
Grooo Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Veldig mange gode forslag på lista over her! Tror nesten alt vi ønsker oss til vesla er nevnt her... Lydbøker er også en hit hos oss, men hun får kanskje det via bokklubben også? Og så ønsker hun seg en liten lenestol til å ha i stua.
sommerglede Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Toby the tobot (eller no slikt) fra Fisher Price er kåret til årets leke. Puzzlespill. Lego. denne har vi kjøpt til vår sønn på 4 snart 5 mnd.. og tror den kan bli veldig populær...
liv Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Duplo og dukker er poppis i barnehagen blandt de på den alderen.
løve70 Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Little People, fra Fisher Price, var veldig populært hos LilleVenn når hun var på den alderen.
Hermula Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Togbane og duplo har jeg sansen for. Ellers fikk min datter en fjernstyrt bil da hun ble ett som hun har lekt utrolig mye med. Det trenger ikke ha høy prinsessefaktor for å passe til ei jente
Tusenfryd Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hva ønsker foreldrene henne? Tror det kan være lurt å begynne der. en halvannetåring liker nok pakker, men om hun får tre eller femten av dem med leker spiller ingen rolle. Toby the Robot for en fem måneder gammel....? Det er vel litt tidlig eller? Det er en pedagogisk greie hvor barn kan lære alfabet og å telle etc og hvor mye enn vi foreldre liker å si at barna våre tar annengradsligninger som treåringer... Da er det mange dunkeklaskeleker med melodier og lyd som egner seg bedre. Men det er meg da... Endret 3. desember 2007 av Tusenfryd
Glede! Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 Jeg håper du spør foreldrene jeg! Har nemlig ei jente på 20 mnd. selv, og hun får så altfor mye ting hun ikke trenger. Vi ønsker oss duplo til henne, tegnesaker og klær. Hun begynner på turn i januar, så tror hun får turnklær av mormoren og morfaren.
sommerglede Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Toby the Robot for en fem måneder gammel....? Det er vel litt tidlig eller? det er tidlig ja... men har haugevis av babyleker så hvorfor ikke kjøpe noe som han kan ha når han blir litt større.... det har vi valgt å gjøre ... bare fordi at vi har veldig mye babyleker , og han er ikke 5 mnd for alltid... så da er det jo litt lurt å ha noe når han blir litt større....( synest vi da )
Leanne Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ville spurt foreldrene om tips... Har selv 2 barn, på 3år og 10 mnd og det flyter med leker.. og til jul blir det vel enda mer..... Duplo og briotogbane er leker barn kan ha glede av lenge... Og det er greit å putte i en boks og rydde bort om kvelden
sommerglede Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Jeg ville spurt foreldrene om tips... Har selv 2 barn, på 3år og 10 mnd og det flyter med leker.. og til jul blir det vel enda mer..... Duplo og briotogbane er leker barn kan ha glede av lenge... Og det er greit å putte i en boks og rydde bort om kvelden jeg er så enig, så enig.... duplo pg togbane kan man leke med selv om man blir eldre... her leker våre barn (5 og 7 år) med dette rett som det er.. og får vi besøk av nabogutten ( 12 år) så kan de leke sammen i timevis med dette...
Gjest Gjest_mathilde_* Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 Hva med gyngehest, du får de til rundt kr 300,- enkelte steder.
Chassi Skrevet 5. desember 2007 #18 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er fadder til en gutt på snart halvannet år. Spurte foreldrene hva han ønsket (les: hva de trengte) og fikk til svar; klær, strømpebukser etc... Vel, kjøpte strømpebukser, luer OG......"piano" Sånn som lager myyye lyd, blinker og kommer til å underholde tassen i lang tid
Gjest anonymus Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 Vi har ønsket oss ulltøy til jenten vår. Leker får hun mer enn nok av uansett.
Angelheart Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 Som flere her sier: Spør foreldrene! Vi har skrevet ønskeliste for alle barna (de eldste har kommet med egne ønsker, selvsagt) og for prinsessa på 1,5 år står det bla: Ulltøy, Barnehage-tøfler Toby the totbot Leker som lager lyd/musikk (hun er en stor sangfugl.... ) Hun leker masse med Duplo og Brio-tog her hjemme, men vi har så masse av dette etter de to eldste, så det ønsker vi oss ikke mer av. Andre ting hun liker å leke med er: Bankebrett (et slikt fra Brio med hammer og 6 pinner som skal bankes ned) Dokke (drar den rundt etter håret og kaster den i veggen...... ) Alt med lyd, knapper å trykke på (som DVD-spilleren og stereoanlegget...... ) Lykke til med julegave-shoppingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå