Gå til innhold

Kjedelige/uinteressante menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Mannegjest
Skrevet

Jenter/damer, er det slik at gutter/menn som vil bli godt kjent med en jente før de evt. hopper til køys er kjedelige og/eller uinteressante?

En jente sa nemlig det til meg for en tid siden, dvs. hun sa at det egentlig var stas med slike menn, men at de "ikke var så populære".

Betyr dette at de gamle kjønnsrollene i noen tilfeller kan være i ferd med å byttes om, at jenter nå først vil ha sex, deretter evt. bli kjent med gutten/mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jenter/damer, er det slik at gutter/menn som vil bli godt kjent med en jente før de evt. hopper til køys er kjedelige og/eller uinteressante?

En jente sa nemlig det til meg for en tid siden, dvs. hun sa at det egentlig var stas med slike menn, men at de "ikke var så populære".

Betyr dette at de gamle kjønnsrollene i noen tilfeller kan være i ferd med å byttes om, at jenter nå først vil ha sex, deretter evt. bli kjent med gutten/mannen?

Enkelte vil vel prøvekjøre først, mens andre prioriterer ikke det så høyt i første omgang.

Personlig er det HELT andre kvaliteter jeg verdsetter, har man kjemi utenfor sengen er det ganske gode odds for at man har det i sengen også.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg kan bare uttale meg på egne vegne, men jeg vil si at jeg har sex med en fyr når jeg (vi) føler meg (oss) klar for det. Spiller ingen rolle for meg om dette er etter 2 eller 10 ganger (eller lengre for den saks skyld).

Gjest Gjest_daydream_*
Skrevet

jeg vil godkjenne fyren først. enig med personen som sa at har en god kemi uten for senga har man sannsynligvis det i senga også. hvis ikke får en håpe fyren er vilig til å lære;P

men det kan og hende jeg kunne komt i den situajonen at jeg hadde sex først,derretter blitt kjent med ham. men eg jeg ute etter forhold fra starten av, er det jo greiest å godkjenne fyren først:)

Gjest Mannegjest
Skrevet
jeg vil godkjenne fyren først. enig med personen som sa at har en god kemi uten for senga har man sannsynligvis det i senga også. hvis ikke får en håpe fyren er vilig til å lære;P

men det kan og hende jeg kunne komt i den situajonen at jeg hadde sex først,derretter blitt kjent med ham. men eg jeg ute etter forhold fra starten av, er det jo greiest å godkjenne fyren først:)

Hvordan føles det da, etter å ha prøvekjørt, å oppdage at dere ikke har noe å bygge videre på (mener ikke at sexen ikke funker)? Jeg tenker som så at jeg ikke er villig til å ha sex med en rekke personer bare for å "prøvekjøre". Nei, jeg vil heller bli kjent først, for å se om det "personlige" stemmer, og først deretter er sex aktuelt (hvis det andre stemte).

Er det virkelig bare jeg som tenker på den måten? Hjelp, jeg er alene på en fremmed planet!! ;-)

Skrevet

da jeg var yngre ble jeg så betatt av noen jeg hadde ons med. (jeg for min del trodde vi hadde noe på gang, men den gang ei) en jeg hadde meg med noen ganger, hadde et veldig flott utseende, men vi hadde absolutt -ingenting- å snakke om!! så det var jo veldig kjipt. sexen var ikke den beste heller. nei det er litt feil ende å begynne i, selv om det kan ende bra. jeg foretrekker å bli kjent med fyren først. ikke så bra å ha en rekke prøvekjøringer, hvor ting ikke funker ellers, å i tillegg ha et partnerantall som til stadighet stiger....

Gjest Mannegjest
Skrevet
da jeg var yngre ble jeg så betatt av noen jeg hadde ons med. (jeg for min del trodde vi hadde noe på gang, men den gang ei) en jeg hadde meg med noen ganger, hadde et veldig flott utseende, men vi hadde absolutt -ingenting- å snakke om!! så det var jo veldig kjipt. sexen var ikke den beste heller. nei det er litt feil ende å begynne i, selv om det kan ende bra. jeg foretrekker å bli kjent med fyren først. ikke så bra å ha en rekke prøvekjøringer, hvor ting ikke funker ellers, å i tillegg ha et partnerantall som til stadighet stiger....

Takk, det var godt å høre - akkurat slik jeg tenker, også. Jeg er glad jeg ikke er helt alene på denne kloden, allikevel! ;-)

Skrevet

Jeg synes det blir kjedelig å vente for lenge med sex. Hvis kjemien er der, og man har lyst ser jeg ingen grunn til å la være.

Gjest Mannegjest
Skrevet
Jeg synes det blir kjedelig å vente for lenge med sex. Hvis kjemien er der, og man har lyst ser jeg ingen grunn til å la være.

Hva er for lenge, da?

Selv vil jeg heller vente litt enn å ha sex for sexens egen skyld. Dette er nok fordi jeg ikke liker tanken på sex uten at man har noe mer felles. Heller en "håndjager" enn å knulle med person man bare har ren fysisk tiltrekning til.

Skrevet
Hva er for lenge, da?

Selv vil jeg heller vente litt enn å ha sex for sexens egen skyld. Dette er nok fordi jeg ikke liker tanken på sex uten at man har noe mer felles. Heller en "håndjager" enn å knulle med person man bare har ren fysisk tiltrekning til.

Enig. One nightere med et menneske som man ikke kjenner godt nok, er bare negativt emosjonelt. Jeg har ikke noen gode erfaringer av den sorten i det hele tatt. Det hjelper ikke nevneverdig dersom det er bra sex heller. Følelsesmessig er det bånn. Dreier det seg om venner eller kollegaer, så er det noe annet. Men å ligge med noen som jeg har møtt samme kveld, eller ikke kjenner i det hele tatt, det er ikke noe for meg, og har i grunnen aldri vært det.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Han jeg er gift med var helt spesiell på den måten. Jeg lurte faktisk på om det var noe galt, siden det aldri skjedde, klarte ikke å være fir pågående selv heller. Det var helt fantastisk å bli så godt kjent med hverandre før vi gjorde det. Vi tok masse på hverandre, klinte, koste og det var bare utrolig pirrende. For min del var det bare positivt, det var uvant, han var på ingen måte kjedelig eller "puslete". Det var spennende og nytt.

Jeg var egentlig overrasket, fordi jeg syntes han var så sexy og selvsikker. Så jeg forstod at det ikke hadde noe med selvtilliten å gjøre. Han har fortalt meg senere at det har vært nok av historier der det har skjedd fort, men de gangene han virkelig ville satse og likte dama skikkelig godt, så følte han for å vente, på en måte at han ikke ville starte i feil rekkefølge. Jeg angrer ikke, det var herlig! :)

Skrevet

Nei, synes absolutt ikke menn som vil bli bedre kjent før de hopper til køys er kjedelige, heller motsatt. Det er greit å bli kjent først og se om kjemien stemmer. Sexen blir bedre når man kjenner hverandre godt. Trur eg.... :sengekos:

Skrevet (endret)
Hva er for lenge, da?

Det kan selvsagt variere, men når det er åpenbart at begge har lyst på hveradnre, men en holder igjen pga en eller annen ide om hva man bør og ikke, synes jeg det blir å hale det ut. Og dersom jeg feks overnatter sammen med en fyr, og han ikke vil, så tolker jeg det som at han ikke er så forferdelig interessert heller.

Sex blir selvsagt bedre og bedre jo mer man kjenner hverandre, men det er for meg noe som kommer utover i forholdet, og jeg har ikke noe behov for at det skal være så innmari perfekt første gangen med en ny partner.

Endret av Eir
Gjest Mannegjest
Skrevet
Det kan selvsagt variere, men når det er åpenbart at begge har lyst på hveradnre, men en holder igjen pga en eller annen ide om hva man bør og ikke, synes jeg det blir å hale det ut. Og dersom jeg feks overnatter sammen med en fyr, og han ikke vil, så tolker jeg det som at han ikke er så forferdelig interessert heller.

Sex blir selvsagt bedre og bedre jo mer man kjenner hverandre, men det er for meg noe som kommer utover i forholdet, og jeg har ikke noe behov for at det skal være så innmari perfekt første gangen med en ny partner.

Jeg forstår hva du mener. Selv er jeg, som du sikkert har forstått, slik at jeg ikke vil ha sex før jeg vet at vi har mer til felles enn ren fysisk dragning mot hverandre. Jeg har prøvd det, og det ga meg ingenting, bortsett fra "tømming", noe jeg utmerket godt kan gjøre selv om trangen er stor. For meg blir det ikke riktig å la det fysiske alene bestemme, nemlig, siden jeg føler at sex med en annen person nødvendigvis innebærer å gi mye av seg selv, noe jeg ikke gjør med en person jeg ikke på andre måter har så mye til felles med.

Skrevet
Han jeg er gift med var helt spesiell på den måten. Jeg lurte faktisk på om det var noe galt, siden det aldri skjedde, (...) For min del var det bare positivt, det var uvant, han var på ingen måte kjedelig eller "puslete". Det var spennende og nytt.

Jeg var egentlig overrasket, fordi jeg syntes han var så sexy og selvsikker. Så jeg forstod at det ikke hadde noe med selvtilliten å gjøre. Han har fortalt meg senere at det har vært nok av historier der det har skjedd fort, men de gangene han virkelig ville satse og likte dama skikkelig godt, så følte han for å vente, på en måte at han ikke ville starte i feil rekkefølge. Jeg angrer ikke, det var herlig! :)

Dette kunne like godt jeg skrevet. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg vil gjerne prøvekjøre han iallefall ikke såå lenge etter at vi har truffet hverandre! Gidder ikke å bruke flere helger, uker og måneder på en fyr, også funker vi ikke sammen i senga! Greit nok at vi kan beholde vennskapet da, men jeg klarer som regel ikke å holde fingrene av fatet om det er en fyr jeg tenner på ;)

Skrevet

Tenker ikke så mye over selve sexen, men hvis jeg møter noen jeg virkelig liker på byen, og vi har en svært god tone, kan det godt hende at jeg ikke har lyst til å ta avskjed med en gang, men være nær ham og våkne opp i armene hans morgenen etter. Det med nærhet er viktigere enn sexen. Men det er jo helt greit å ha sex siden man likevel ligger der i senga.

Gjest Peachbud
Skrevet

Jeg hadde likt det om han gjerne ville vente litt. :)

Skrevet

Jeg tror virkelig ikke det er så mye det at kvinner vil ha sex fortere, men at menn som venter lenge med å gjøre seksuelle fremstøt, eller fysiske for den del, venter fordi de er usikre og dermed lite attraktive. Usikre menn venter oftere lengre enn selvsikre menn som vet hva de vil ha (attraktivt), derfor er konklusjonen: menn som venter er kjedelige. De er "ikke populære" fordi en usikker mann ikke er attraktiv, eller hvertfall ikke så attraktiv som en mann som gjør det han vil med voldsom selvsikkerhet.

Det betyr selvsagt ikke at det er kjedelig å vente, heller tvert imot! Venting skaper forventning og spenning. Ingenting er bedre enn å holde både seg selv og henne på pinebenken når man VET at alt man trenger å gjøre er å kysse henne å dra henne med inn på soverommet. Gjøre det ingen annen mann ville gjøre, fordi du VELGER å gjøre det, ikke fordi du er usikker på hvordan. Det er ekstra attraktivt og en fantastisk måte å starte et forhold på, etter min mening.

Selv elsker jeg rå seksuell tiltrekning, men denne såkalte "kjemien" er nødt til å være til stede for å oppnå denne for meg. Jeg trenger ikke elske en person for å ha fantastisk, rå og heftig sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...