Gå til innhold

Anderledes kjøleskap til de som ikke vil ha svære, klumpete amerikanske typer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For bare noen dager siden så jeg en reklame i et blad, avis eller no'...(HUSKER IKKE!!!) om en ny type kjøleskap i skuffer i kontrast til svære, klumpete amerikanske kjøleskap. Noen som vet hva jeg sikter til? Var en nettside også...et eller annet med cool... tror jeg... :klø:

Gjest lillagubban
Skrevet

Det var ganske kult faktisk! Greit å ha kjøleskapet under benken hvis man ikke har så mye plass, men virker som det er mer rom i disse skuffene enn i vanlig skap.

Skrevet

Ja, jeg lurer på det, egentlig.

Vi har et lite kjøkken, og mangler også benkeplass. Om vi hadde valgt 2 slike kjøleskuffe-seksjoner (hver på 170 l) ville vel det dekke 1 stort (ca.2 m høyt) kjøleskap, eller...?

Da ville vi fått mere benkeplass, og et ekstra overskap evt...

Gjest lillebøll
Skrevet

Genialt!

Så ut som det var mye mer praktisk i forhold til plass o.l.

Slikt vil jeg ha!

Skrevet

Men hvordan er det for ryggen å hente melk og juicekartonger nedenfra?

Det samme lurte jeg på i forhold til skuffer med tallerkener, men da mente folk det gikk bra... :klø:

Skuffekjøleskapet koster litt da...;)

13000,-

Skrevet

Jeg har sett på slike, de er utrolig kule. Men! De så veldig upraktiske ut. De er ikke dype nok til å la en flaske stå for eksempel.

Vi fant ut at vi ikke ville bruke skap-plassen på å ha så romstore skuffer som kjøleskap og heller da 60 cm til et høyt et på 350l....

Skrevet

De så engentlig ganske kule ut. Og mye mer oversiktlige!! Men, kan man velge hvor mange og hvor "høye" skuffer man vil ha?

Skrevet

Jeg elsker kolonialskuffene mine på kjøkkenet - men når det gjelder kjøleskapet så virket det lite oversiktlig .. du må jo legge endel ting oppå hverandre for å utnytte hele plassen. I et vanlig kjøleskap så får du en helt annen oversikt, i tillegg ser jeg for meg at rengjøring vil bli vanskeligere .. mulig jeg tar feil der .. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...