Gå til innhold

Det vil seg liksom ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og mannen min har forsøkt i snart 12 måneder å få til en ny liten spire. Vi har et barn fra før, og har lyst til at han skal få søsken og at vi kan få ha flere barn. Men det vil seg bare ikke, og det er ikke noe i medisinske undersøkelser som tyder på at vi ikke skulle få det til.

Har forsøkt det vanlige med å slappe av, ta pauser, prøve å koble av, men hva godt er det i sånne råd? "Ikke tenk på det, du, så går det sikkert bra!" Eh, javel???

Jeg kjenner at jeg blir nedstemt og lei... Ikke har jeg noen å prate med det om heller... Jaja, måtte bare ventilere litt. Nå skal jeg tilbake til min anonyme tilværelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med legen din da? Har du fått utredning?

Det er ingen selvfølge at man klarer det andre gangen selv om man har en liten en fra før...

Kanskje du får medisinering for å øke fruktbarheten?

Skrevet
Har du snakket med legen din da? Har du fått utredning?

Det er ingen selvfølge at man klarer det andre gangen selv om man har en liten en fra før...

Kanskje du får medisinering for å øke fruktbarheten?

Ja, jeg skrev at det ikke er noe medisinsk som skulle tilsi at det ikke lykkes... Jeg tror bare at vi stresser oss noe veldig opp for dette, og at det er nok til at det ikke lykkes.

Skrev bare innlegget for å få frustrasjonene plassert et annet sted enn midt inni hodet mitt. :-)

Skrevet

Ja kan tenke meg at det er kjempevanskelig å "bare slappe av". Men hva om dere spanderer på dere en ferie, slapper av, spiser god mat, koser dere ordentlig..Vekk fra hverdagen liksom?

Skrevet

sender deg en god klem...... vet hvor frustrerende du har det.

Håper at det klaffer snart....

Skrevet

Enig med gjest over. Hvis du er så og si sikker på at det ikke er noen grunn til at dere ikke kan få barn ville jeg prøvd å reise bort uten barnet dere har.

Ikke sikkert det hjelper, men gjerne litt lettere å koble av da...

Skrevet

Er nok godt å skrive det her og få ut litt tanker og følelser.

Jeg kan tenke meg hvordan det føles. Riktignok har vi ikke prøvd et år enda, men tiden går så fort. Slutta med prevensjon i juli og venter enda...

Vet ikke om det fungerer jeg, men hva om du prøvde å på en måte fortrenge at dere venter på en spire. Det gjorde veninnen min. Hun ble gravid etter 4 måned. Men ikke sikkert det hjelper, men kansje det gjør at man slapper mer av..

Prøver jeg og klarer det ikke :) Forstår at man blir utålmodig og etter hvert fortvilet. Vil ønske dere lykke til og at det store snart vil skje. :klemmer:

Skrevet

Slenger meg på med en lykkeønskning. Ikke lett å slappe av og koble ut når man er så opptatt av dette og ønsker det så sterkt. Selv har mannen og jeg vært på flere både ferier (med barn) og helgeturer (uten barn) i prøveperioden og kost oss, slappet av og tenkt på andre ting (selv om vi har prøvd, selvsagt) uten at det har gjort noen forskjell for oss.

Har ikke holdt på så lenge som dere(8mnd nå), men kjenner tålmodigheten begynner å bli litt tynnslitt etterhvert. Godt å ha et forum som dette å få ut litt frustrasjon i hvert fall...

:troest: til deg

Og lykke til!!! :)

Skrevet

Ville bare ønske lykke til:) Håper det klaffer veldig snart for dere. Må være veldig frustrerende at det ikke skjer noe på så lang tid og det ikke er noe galt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...