Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en søster jeg omtrent aldri ser, kanskje 1 gang i året. Men må jo finne på en gave... Hun er vel sikkert som alle andre 8 åringer med samme ønsker. Men jeg har null peil på barn (ikke aner jeg interessene hennes heller), og har ingen anelse hva som er i slaget for denne aldersgruppen!

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg kan gi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barbie eller annen form for dukke-leketøy, cder, dvder, smykker, hårpynt og så videre., men det går jo også ann å gi sånne startsett fra feks panduro hobby eller binders. Det finnes jo alle slags mulige sånne "lag-dine-egne-smykker-sett" og andre morsomme og kreative ting for jenter :ler:

Skrevet

* Diddl produkter er populære (kulepenn, penal, kopp, bamse til å henge på sekken, dagbok etc)

* Polly Pocket er poulær i noen kretser

* Genser, pysjamas, undertøy el med "Hello Kitty" på (selges på H&M og mange andre steder)

* Smykke fra Glitter, H&M, Lindex el

* Lipgloss, speil, børste etc med Snoopy el Hello Kitty på

* Gymbag med Puma på

* Leseløve bok om forelskelse

* Brettspill alà Junior Geni/Monopol el

* Gavekort på en senter i nærheten av henne som hun kan gå og finne noe selv

* Idol cd, McMusic 3?

* Dvd med Prinsesse på prøve el jentefilm

* Gavekort på 2 kinobilletter + 50,- til litt godteri

Det var et par ting jeg kom på i farten. :)

Skrevet

Jeg skal gi min 8-årige lillesøster en kjempekoselig film - Totoro, og en bok om dinosaurer.

Jeg synest ærlig mange av forslagene her er alt for jentete og rosa. Det er jo selvsagt mange jenter som er interresert i glitter og fjas. Men i min søster sin vennekrets går det mest i dinosaurer og pokémon. Kanskje du skulle snakket med foreldrene dine og høre hva søsteren din er interresert i?

Om du ikke ser henne så ofte, og kanksje er en litt kul storesøster, kan du jo invitere henne med ut på kino og slikt (Om dere skal være sammen i romjulen), så blir hun litt mer kjent med storesøsteren sin. Det er nok viktigere en gaver hun kommer til å glemme om et år uansett.

Skrevet

Mayamor har veldig mange gode tips! Jeg har selv en datter på 8 år, og Mayamors liste ser omtrent ut som hennes ønskeliste :Nikke: . Hello Kitty er populært, og der finnes det også neglelakker, hårbørster og dusjsåper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...