Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Tran produseres på en alt annen enn sunn måte. Fortsetter dere å drikke tran? Gir dere barna fremdeles tran etter disse avsløringene. De bildene gjorde meg kvalme.
Gjest Bodillen Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Heldigvis har vi aldri hatt tran i huset.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Og dette er i Norge? Hørte nesten mer ut som en liten fabrikk i et lite u-land. Men det er en del som sier at fisk ikke er så sunt som folk tror på grunn av forrurensning i vannet. Jeg tror selv det er sant.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har vært veldig skeptisk til helsekost og vitaminpiller generelt. Fordi det har vært påvist at noe inneholder uheldige stoffer som blant annet efidrin og amfetamin. Tran er det eneste kosttilskuddet vi har brukt. Men nå er det slutt på det også.
Gjest Emera Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Ja, det så ikke noe særlig ut det der. Menmen. Kanskje det er derfor jeg aldri er syk, jeg er blitt immun mot alt. Har tatt tran i flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå