ToveM Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Skal opereres for mensiken i venstre kne, er blitt henvist men ikke fått time enda, Men legen henviste meg til et sykhus der han mente jeg ville komme til innen noen uker. Noen som vet hvor lenge en evt blir sykemeldt etter en slik operasjon? Jeg har en jobb der jeg går/står hele arbeidsdagen. Hvis jeg kommer til før jul, kunne det vært greit å forberedt arbeidsgiver litt, siden dette er absolutt den travleste tiden på jobb
Rosalie Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det står her at man etter meniskoperajon vanligvis er sykemeldt i et par uker.
ToveM Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Det står her at man etter meniskoperajon vanligvis er sykemeldt i et par uker. Takk for det
Gjest Meniskoperert Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Ble operert i oktober, og måtte gå med krykker i nesten 2 uker. Hadde store smerter de første dagene, og klarte ikke å løfte beinet opp i senga. Fikk sprøytet tennisballstore kuler med saltvann på hver side av kneet da jeg ble operert. Det tar noen dager før vannet blir borte, og hevelsen går ned. Følte at jeg klarte å gå normalt først etter 14 dager. Før det kjentes det ut som om kneet var vridd...Var ekkelt. Nå, 2 md etter, har jeg fortsatt smerter, og problemer med å gå i trapper. Spørs hvilken jobb du har, -det kan altså ta en tid før man føler seg ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå