Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 (Mot-tråd til "hva som får deg til å miste tenningen") Hvis hun er intelligent Hvis hun trener regelmessig (livskraft og ork til å være med på "alt") Hvis hun er søt Hvis hun har litt humor og gjerne selvironi Hvis hun har sosiale antenner og litt "klasse" i sin opptreden Hvis hun smiler og prater villig vekk med meg uansett sammenheng Dobbelt sukk og "vil-ha" våryr-zloty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 (Mot-tråd til "hva som får deg til å miste tenningen") Hvis hun er intelligent Hvis hun trener regelmessig (livskraft og ork til å være med på "alt") Hvis hun er søt Hvis hun har litt humor og gjerne selvironi Hvis hun har sosiale antenner og litt "klasse" i sin opptreden Hvis hun smiler og prater villig vekk med meg uansett sammenheng Dobbelt sukk og "vil-ha" våryr-zloty Hvis du bytter ut "hun" med "ham" så finner du drømmemannen min!! (skjønt, du kan også bytte ut "søt" med "litt små-barsk", kanskje..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 Du spurte om "full tenning". "Vanlig" tenning kan man få av de egenskapene du nevner, men full tenning får man først nå man merker at hun er i ferd med å bli kåt... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skrev "full tenning" bevisst for å understreke temaet, "hva får deg til å få tenning" hørtes litt tamt ut :-) Tenkte det kunne komme noen innlegg om temaet, men nei, alle vil bare rakke ned på andres tråder.... makan :o disku-zloty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 #5 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skrev "full tenning" bevisst for å understreke temaet, "hva får deg til å få tenning" hørtes litt tamt ut :-) Tenkte det kunne komme noen innlegg om temaet, men nei, alle vil bare rakke ned på andres tråder.... makan :o disku-zloty Du skal aldri undervurdere underholdningsverdien i det å rakke ned på andres tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. april 2003 #6 Del Skrevet 15. april 2003 Han som får meg til å føle meg attraktiv, og ikke bare er kåt - men kåt på meg. I tillegg er han smart, har et varmt hjerte og viser meg som kvinne og menneske respekt. Og så er han barsk. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2003 #7 Del Skrevet 15. april 2003 Enig med Vibeke - jeg tenner på ham som viser tydelig at han tenner på meg. Han som behandler meg som en dronning og ikke ser andre når jeg er i nærheten.... Når han ser på meg med DET blikket, da kan vi gå hjem - sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #8 Del Skrevet 16. april 2003 Vett i skallen, et fandenivoldsk blikk og en kjapp replikk!! Særlig hvis hun i tillegg er naken og ligger tett inntil meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 16. april 2003 #9 Del Skrevet 16. april 2003 Å tenke på at mannen min er utro og jeg kikker. Det er 'pretty fucked' men dette er kun en fantasi. Noe vanskelig også, da jeg lett blir sjalu og årvåken in the real life.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå