Gjest Gjesten Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Eg bur for tida i eit land der ein nordbu kan ta seg råd til å få leggane voksa i salong Ho som voksa meg sa at eg hadde dårleg blodsirkulasjon, og det var grunnen til at eg har ein del synlege blodårer, som ho sa ville bli åreknutar på sikt, og at dette også var grunnen til alle dei sprengte blodkara eg har på beina. Ho kom opp med eit forslag om ei slags behandling der på salongen som skulle gå over fleire mnd. Er det noko som hjelper? Ho sa det ville få i gang blodsirkulasjonen min. Bør eg hoppe i noko slikt? Eg syns jo det er stygt, og eg likar ikkje vise beina mine, men er dette berre tull eller vil det kunne gjere noko forskjell? Og i så fall, må eg gjere det resten av mitt liv? Takk for svar!
Gjest Gjesten Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Ingen som har høyrdt om dette ein gong? I så fall; er det nokon av dykk som har eit anna forslag? Er det nokon som veit noko som virke? Takk for svar!
Aeriana Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg vet det er noe man kan få sprøytet inn i de sprengte årene som gjør at misfargingen forsvinner med en gang, har sett det blitt gjort på TV. Vet ikke hva det heter da. Jeg tok en såkalt IPL-behandling i ansiktet for et par år siden pga. sprengte kar i ansiktet. Det var en laserbehandling med lys som "sprengte" i stykker de allerede sprengte karene, så de ble borte. Det fungerte det, jeg tok vel i alt tre eller fire runder med dette og det har holdt seg ganske bra. Har fått tilbake et par såvidt synlige igjen nå, men det er vel bare jeg som ser det tror jeg. Dette kan man gjøre på andre steder på kroppen også, hvor som helst faktisk, også bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå