Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Del Skrevet 30. november 2007 (nettopp kjøpt meg ny leilighet og flyttet for meg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 30. november 2007 #2 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kan ikke svare for alle da, men det er iallefall i morgen jeg henger opp stjernen, og litt adventsting! Og så henger jeg opp røde liftgardiner i kjøkkenvinduene og legger en litt julete voksduk på kjøkkenbordet! I år er jeg veldig klar for julen, så resten av pynten drar jeg nok frem iløpet av neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg er julegal så i morgen går alt opp, unntatt juletreet, det kommer den 15'ende.. Normalt går stjerner og syvarmede lysestaker opp på søndag/i morgen.. Gjerne også duker og gardiner i tilleg.. resten pleier å komme opp lille julaften sammen med juletreet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 30. november 2007 #4 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg pleier å sette opp adventsstaker og adventsstjerne på 1. søndag i advent (juletre skal ikke opp før 23 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. november 2007 #5 Del Skrevet 30. november 2007 Adventsstjerne og adventsstake kan man ha fra i morgen av, noen pynter hele huset til jul allerede da. Jeg pynter litt mer sånn kanskje 15. des, og venter med juletre til 23. des. Men det er jo litt opp til deg selv hva du har lyst til også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 30. november 2007 #6 Del Skrevet 30. november 2007 Pynter et par trær i hagen og lys i vinduene. (stjerne og syvarmede) og henger krans på døra. Restem kommer seinere. Er ikke sånn kjempe julete. (Får mer enn jul nok på jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå