Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zappet innom en ukjent musikkvideo i går, og ble sittende og lure på hvem artisten var. Hjernen ropte "Idol, idol!", men det tok lang tid før jeg gjenkjente Jorun Stiansen. Uavhengig av hva jeg synes om musikken og stemmen hennes, da hun vant Idol skilte hun seg ut med sin egen stil og var åpenbart seg selv. Nå har hun gått gjennom "popberte-kverna" og fått det tykke, glinsende håret, lipgloss-leppene, kom-og-ta-meg-blikket og de dype utringene over pushet-så-høyt-de-bare-kan-puppene som alle de andre.

Synes det er trist å se at alt av egenart slipes bort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme tenkte jeg. Det som var tøft med Jorunn var jo at hun hadde så sykt særpreg. Hun var tøff, sjarmerende og unik. Jeg får ikke tak i personligheten hennes lenger, hun ser ut som enhver artist og er KJEDELIG. Triste greier!!!

Skrevet

hun snakker jo fortsatt som en bryggesjauer, det passer rett og slett ikke med rosa kjoler, glossy hår, utringning og høye hæler når du snakker som en gubbe..

hun forsvarer seg jo selv og sier at hun er den hun alltid har vært, men jeg klarer bare ikke kjøpe den nye Jorunn..

Skrevet

Hun nekta jo først å gå i kjoler da hun var med i Idol....

Gjest puselabb
Skrevet

Regner med at hun måtte forandre look for at noen i det hele tatt ville lage plate med henne. Det er trist, men alle vet jo hva som selger.

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Jeg synes vel ikke så stort om hennes look verken før eller etter forvandlingen. Tror det har mest med hennes vesen å gjøre...måten hun snakker på osv. som ikke helt matcher babelooken.

Skrevet
hun snakker jo fortsatt som en bryggesjauer, det passer rett og slett ikke med rosa kjoler, glossy hår, utringning og høye hæler når du snakker som en gubbe..

hun forsvarer seg jo selv og sier at hun er den hun alltid har vært, men jeg klarer bare ikke kjøpe den nye Jorunn..

Unnskyld?

"Snakker som en gubbe"? Hva er å snakke som en gubbe egentlig?

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg synes hun ser kjempepen ut jeg. Og det er glimrende at hun holder på dialekten.

Skrevet

Enig, det er forfriskende å høre Jorunn snakke. Det er bedre med Vennesla-dialekt enn puppebimbo-fjas. (Dere har vel hørt Linni snakke?)

Jorunn ser kjempebra ut, men litt egenart utover dialekten hadde vært kjekt. Men musikk burde hun holde seg unna, eller i hvertfall bytte sjanger.

Skrevet

Jeg syntes at hun var skikkelig flott nå, "fresh" før men herregud - jenta må vel ikke kritiseres nord og ned selv om hun styles og blir mer "bertete" for en periode?! Jeg synes siste singeln hennes er skikkelig catchy! Kul dialekt, det er nok av søringer som ikke engang snakker "reint" (sjører, sjino etc...)

Gjest Jenna88
Skrevet
Zappet innom en ukjent musikkvideo i går, og ble sittende og lure på hvem artisten var. Hjernen ropte "Idol, idol!", men det tok lang tid før jeg gjenkjente Jorun Stiansen. Uavhengig av hva jeg synes om musikken og stemmen hennes, da hun vant Idol skilte hun seg ut med sin egen stil og var åpenbart seg selv. Nå har hun gått gjennom "popberte-kverna" og fått det tykke, glinsende håret, lipgloss-leppene, kom-og-ta-meg-blikket og de dype utringene over pushet-så-høyt-de-bare-kan-puppene som alle de andre.

Synes det er trist å se at alt av egenart slipes bort...

Jeg synes hun har blitt utrolig pen.

Skrevet

Hun er en alldeles nydelig jente .. og er vanvittig herlig forfriskende i forhold til "puppebimbofjas" som en så fortreffelig skrev her i samme tråden ..

Jorunn virker ekte - hun snakker ikke tilgjort og fjollete som så mange andre .. Bakdelen hennes er nok at hun er så nydelig at når hun pynter seg og fjonger seg til så blir det nesten litt "over the top" .. men flott er hun, det kan ingen nekte for.

Skrevet

Hun gikk vel fra fjortis stil til kvinne mens hun har vært borte fra media?

Men enig i at det blir litt mye. Litt amerikansk.

Nydelig jente, med flotte farger er det. Men "kjemien" stemmer ikke helt for meg.

Skrevet

Jorun er flott, både nå og tidligere, men det som mange av oss reagerer på, er at hun har mistet særpreget sitt.

Nordmenn stemte henne til topps da hun var avslappa og kul i 2005, så får vi følge med på hvor mange som kjøper albumet hennes i 2007 etter oppdollingen hun har vært gjennom.

Gjest Jenna88
Skrevet
Jorun er flott, både nå og tidligere, men det som mange av oss reagerer på, er at hun har mistet særpreget sitt.

Nordmenn stemte henne til topps da hun var avslappa og kul i 2005, så får vi følge med på hvor mange som kjøper albumet hennes i 2007 etter oppdollingen hun har vært gjennom.

Jeg føler at hun fortsatt er seg selv. Greit nok, hun har forandra klesstil, men hun fremstår fortsatt som samme person, med samme dialekt, og samme holdninger, i mine øyne. Jeg tror heller det handler om at hun har modnet og ønsker å kle seg annerledes nå enn tidligere. :)

Skrevet
Jeg føler at hun fortsatt er seg selv. Greit nok, hun har forandra klesstil, men hun fremstår fortsatt som samme person, med samme dialekt, og samme holdninger, i mine øyne. Jeg tror heller det handler om at hun har modnet og ønsker å kle seg annerledes nå enn tidligere. :)

Enig. Det er vel ikke så uvanlig å bytte klesstil i begynnelsen av 20-årene? Og når man er mye i rampelyset får man sikkert ekstra lyst til å se fin ut.

Skrevet

synes hun er pen nå, mens den "gamle" JS var sjarmerende.

Tror jeg ville beholdt den sjarm-delen...

Skrevet

Jeg syns hun er helt nydelig, både før og nå.

Dialekten er nå det den er, nei, den passer ikke så bra til look`en, men den er nå engang endel av henne og dialekter skal man ta vare på.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvilket særpreg hadde hun egentlig tidligere?

Gjest Silmarill
Skrevet
Jeg synes hun ser kjempepen ut jeg. Og det er glimrende at hun holder på dialekten.

Sier meg enig!

Hun ser flottere ut en noen gang, og hvorfor skal hun legge fra seg dialekten?

Jeg blir utrolig trollbundet av den "rare" dialekten hennes jeg :fnise:

Skjønner ikke et kløyva ord av hva hun sier men hun prater tross alt norsk da....så jeg burdet forstå det hun sier!

Mener dama er flott jeg på mange måter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...