snuppelure37 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg bestilte en parfyme fra Strawberrynet 12/11-07 og har fortsatt ikke fått den. Jeg sendte en mail til Strawberrynet der de sa at det kunne ta opptil 14 arbeidsdager før den kom, men den har som sagt ennå ikke kommet og nå er det 14 arb.dager siden. Hvor lang tid har det tatt når dere har bestilt parfyme?
cand.intet Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Har aldri bestilt parfyme derfra, men har du prøvd å spore pakka? I mailen du fikk da de sendte forsendingen står det et "Tracking Ref. no.". Det kopierer du, og limer det inn feltet på postens pakkesporing. http://www.posten.no/Portal/ Hvis pakka har kommet til Norge, vil du kunne se hvor den befinner seg. Ofte er det posten og fortollingen som er treg, jeg har opplevd at de har brukt nesten en uke på å tutle rundt med en tollpliktig pakke. Det har forresten tatt opptil to uker før jeg fikk hudpleieprodukter fra SN.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg bestilte en parfyme fra Strawberrynet 12/11-07 og har fortsatt ikke fått den. Jeg sendte en mail til Strawberrynet der de sa at det kunne ta opptil 14 arbeidsdager før den kom, men den har som sagt ennå ikke kommet og nå er det 14 arb.dager siden. Hvor lang tid har det tatt når dere har bestilt parfyme? Bestilte også den 12. og har heller ikke fått parfymen enda. På sporingen står det på pakken min at den har ankommet mottakerland (stod det i går, har ikke sjekket i dag). Det tar vel noen dager til fordi den skal gjennom tollen, så postsentralen, så postkontoret og så får jeg hentelapp dagen etter. Regner med å få den i begynnelsen av neste uke
snuppelure37 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 Det var skikkelig dumt Jeg som hadde tenkt å bestille en til som jeg skulle gi bort i julegave. Men da tror jeg ikke jeg tar sjansen på at den kommer frem til jul....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå