Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tar du på deg på et julebord?pynter du deg skikkelig med lang kjole og oppstasa hår, eller tar du en penere bukse..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har på meg noe jeg føler med vel i, men som likevel er litt pyntet.

Stort sett ender jeg opp i en litt uformell kjole (evt. skjørt og topp) eller i "dress" med penbukse og innsvinget jakke med en pyntet topp/skjorte inni.

Bruker heller litt mer tid og krefter på tilbehøret (sminke, hår, smykker osv).

Jeg dukker garantert ikke opp i galla eller satengkjoler i alle fall. Det ser jo velig fint ut, men jeg hadde ikke følt meg vel i det. Og man går jo på julebord for å ha det gøy og kose seg, ikke for å sitte til pynt.

Skrevet

Jeg skal på julebord med jobben i kveld, skal da ha på meg følgende:

Sort, pen bomullsjeans (ser ut som en vanlig, sort bukse, ikke en jeans i den forstand).

sort singlett med paljetter, under en tynn/lett gjennomsiktig shiffontopp i sort og beige, med blomster i samme farger og noe rosa, paljettene skinner igjennom shiffon-toppen og gir diskret bling, slik jeg liker. :-)

sorte, pensko med svakt sølvtrykk.

Vi skal på en låve langt utti huttiheita, med kanefart, bål og dans, så jeg synes det blir akkurat passe pyntet.

Skrevet

jeg skal også på julebord i kveld, litt stivt, på et hotell.

Jeg skal ha på meg kjole i sort og gull, høye støvletter og gull/sort pynt

Gjest Borghild
Skrevet

Je ska ha på bikini je. Med julenisser på!

Gjest Catwoman
Skrevet

På julebordet vårt i år hadde jeg på meg "den lille sorte" - en helt enkel, kroppsnær kjole (ikke pølseskinn altså)

Sølfarget bolero og sølfargede ankelstøvletter.

Med det antrekket var jeg like pyntet som gjennomsnittet.

Skrevet

Jeg skal ha brun kjole i blank sateng med gullsko og -veske til. Setter opp håret, men ettersom jeg ikke har råd til å gå til frisøren nå og må gjøre det selv, blir det ikke så avanserte greier. :ler: Det er mitt første julebord med nåværende jobb, så jeg vet egentlig ikke hvor stivt det pleier å være der, men vi er veldig mange og godt spredd aldersmessig (og inntektsmessig...), så jeg tror det varierer veldig hva folk har på seg.

Skrevet

jeg skal på julebord med klassen min. Kommer til å gå med en knelang kjole og høye støvletter.

på julebord med jobb har jeg noen ganger gått med lang svar enkel kjole og pen sko, og noen ganger med skjørt, topp og høye støvletter.

Kommer litt an på hvor formellt det er egentlig, og hvor det er..

Skrevet

Jeg skal ha svart knelang kjole, svarte finsko og tilbehør (veske, smykker etc) i sølv.

Skrevet

Jeg har som regel "den lille sorte" eller en form for dress. Jeg synes det er veldig mye fint av selskapstøy, men føler meg fryktelig stivpyntet ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...