Gå til innhold

Minst sexy yrke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uniformene de bruker på tusenfryd er kanskje noen av de minst sexy jeg vet om :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mest sexy syns jeg er de mennene som bygger opp et eget lønnsomt firma/selskap, uavhengig av bransje/yrke. Den sterke naturlige selvtilliten, som de utstråler, i kombinasjon med ydmykhet fordi de vet hvor krevende det er og lykkes, syns jeg er veldig attraktiv og sexy.

Skrevet

^ Nå var det MINST sexy vi snakket om her da... Ellers blir min uttalse om gynekologer meget feil. :fnise:

Skrevet

Jeg stemmer for kjøpesenterjulenisse.

Skrevet
Søppeltømmere!

Og sånne som kjører og leverer tøy fra vaskerier, som stinker gammel svette og promp - med rørleggersprekk på to meter. Usj.

Enig der.. Hva med de som kjører rundt og tømmer kloakkene til folk?? blææ..

Gjest Tigress
Skrevet

Butikkpersonale i "Spør meg om bleier!"-trøye!

• 2 uker senere...
Skrevet

:ler:

Skrevet

Ansatte på plasser slik som McDonald's, Burger King, KFC osv osv.

Skrevet

Faen :(

Jeg stemmer for tannlege. Liker du å gå til tannlegen, så må du ha en syk, syk perversjon. Sadistene tar seg joggu betalt også. Godt betalt.

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Verdens minst sexy jobb er å være likestillingsombud i Norge.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Verdens minst sexy jobb er å være likestillingsombud i Norge.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot en omgang i høyet med Beate Gangås. Men hun er visst lesbisk. :kaffe:

Skrevet
Jeg hadde ikke hatt noe i mot en omgang i høyet med Beate Gangås.

Det bekrefter i så fall at enkelte menn på KG tar alt som rører seg. :fnise:

Gjest en annen gjest
Skrevet
Det bekrefter i så fall at enkelte menn på KG tar alt som rører seg. :fnise:

Den skjønte jeg ikke. Hun er da flottere enn mange andre kvinner...og ikke er jeg lesbisk.

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Problemet med kvinner er at dere ikke egentlig vet hva dere vil ha. Aha! (les)

Jeg har nemlig funnet hemmeligheten til kvinner, nøkkelen! Etter mange år med hardt arbeid og praktisk erfaring har jeg kommet fram til et ganske enkelt svar: Kvinner er enkle vesener som ikke vet hva de vil ha på forhånd, men ofte hevder det fordi de liker å småprate. Kvinner liker også å føle at de ikke blir styrt av utvendige krefter (mannens dominans), og fantaserer rundt dette. Menn skal sjefe over kvinner og ta for seg. Jo mer sjefete, muskuløs, og ergo kjekk en mann er, jo flere damer får han på kroken. Selvtillit er et følge av en sunn kropp og en tilpasset mann, derfor er selvtillit en stor bonus.

DERE ER AVSLØRT!

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Hvis dere unnskylder meg. Nå skal jeg ut å dominere. Motto: Kjør på, gjevn hastighet.

Skrevet
Gynekologer :sjenert:

Ja. Tenk så kjipt å være sammen med en gynekolog...

Ellers er jeg uenig i at advokater, meglere etc er usexy. Det kommer jo helt an på personen! Synes det er lekkert med en advokat, jeg, så lenge han har humor og glimt i øyet!

Bensinstasjon-ansatte, derimot er er ikke veldig sexy... Og heller ikke rørleggere.

Gjest Gjest_Latte_*
Skrevet

Er pedagog jeg...føler meg veldig sexy.. :sminkedokke:

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...