Nabodama Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Ettersom vi har en tråd for de mest sexy yrkene, kan vi vel ha en for de minst sexy også. Jeg tror de minst sexy jeg vet om som gruppe, er kommune-menn som sitter på kontor. Mer grå og intetsigende menn finner du ikke! Du kan nesten ikke skille den ene fra den andre. Som regel er de utrente også. Uff, nei.
Gjest StockDama Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Noen syns sikkert dette er sært, men jeg klarer ikke finne brannmenn sexy...syns uniformen deres ser så utrulig tullete ut.
Meadow Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 De minst sexy må være de i typiske butikkuniformer, Kiwi, Rimi, Narvesen etc.
Gjest Dolce Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 De minst sexy må være de i typiske butikkuniformer, Kiwi, Rimi, Narvesen etc. Enig der
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Aksjemeglere og eiendomsmeglere. De virker så sleske.
Gjest Lalalala Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Mine liste over minst sexy yrker: Såpeselgere Pengeinnkrevere Vinsmakere Mannlige moteskribenter Patologer
Gjest Lalala Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Glemte folk i reklamebransjen generelt, og spesielt sånne selvgode og selvopptatte gjøker med basketball på kontoret.
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 De minst sexy må være de i typiske butikkuniformer, Kiwi, Rimi, Narvesen etc. Aksjemeglere og eiendomsmeglere. De virker så sleske. Jeg sier meg enig i at disse to er de minst sexy. Ellers så syns jeg ikke at det automatisk er noe usexy med menn på kontor. Men det har mye med bekledningen å gjøre. Det er stor forskjell på en tynn flis med alt for store klær, og en som er litt mer klesbevisst.
Smakløs Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Eiendomsmeglere, selgere, bankansatte...
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Damer som sitter foran pc-en dagen lang er avtennende. Hva de jobber med er ikke så viktig. Det er bare det statiske ved å sitte på rumpa og glo inn i en pc-skjerm som er så fjernt fra sex som det kan bli.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 De minst sexy må være de i typiske butikkuniformer, Kiwi, Rimi, Narvesen etc. Som mann synes damer i butikkuniformer er dritsexy. Litt blanding av gir både assosiasjoner til kinky sykepleieruniformer og god mor i forkle. Sikler rett som det er på Rema-damene...
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Som mann synes damer i butikkuniformer er dritsexy. Litt blanding av gir både assosiasjoner til kinky sykepleieruniformer og god mor i forkle. Sikler rett som det er på Rema-damene... Ble så tent at skrivefeilene strømmet på.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Yrker der de går med drakt. Altså typisk karrierekvinne. Prest er også rimelig usexy. Og supermodeller med "high fashion"-klær.
Gjest Gjest Julie Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Ettersom vi har en tråd for de mest sexy yrkene, kan vi vel ha en for de minst sexy også. Jeg tror de minst sexy jeg vet om som gruppe, er kommune-menn som sitter på kontor. Mer grå og intetsigende menn finner du ikke! Du kan nesten ikke skille den ene fra den andre. Som regel er de utrente også. Uff, nei. Jeg sier meg enig i dine observasjoner. La meg også få legge andre til listen (tenker da mest på mennene innenfor gruppene - No Offence...): - Trailersjåfører - Administrativt ansatte på sykehus, universitet, skoler, private småbedrifter, mellomstore bedrifter og i offentlige etater - Lærere / pedagoger - Helsevesenet - Kunstnere - Politi - Bartendere - Badevakter - Støttekontakter - Sosionomer - Offentlig transport konduktør - Fagforeningspamp i LO og andre fagforbund
Yme Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Juletreselgere! Fins ikkeno mindre sexy enn menn i bobledress.
Huldriél Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 Søppeltømmere! Og sånne som kjører og leverer tøy fra vaskerier, som stinker gammel svette og promp - med rørleggersprekk på to meter. Usj.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #17 Skrevet 1. desember 2007 De gønne kiwi draktene ( blir blendet av fargen.. enkelte lærer typer, militær, eiendomsmeglere (fyyysj) det sexye der i mot er en mann med blå arbeidsbukser som driver fysisk arbeid og som jeg kan LUSKE på #drøøøømmmeeee"
aquata Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 Jeg tror de minst sexy jeg vet om som gruppe, er kommune-menn som sitter på kontor. Mer grå og intetsigende menn finner du ikke! Du kan nesten ikke skille den ene fra den andre. Som regel er de utrente også. Uff, nei. signerer denne
hjertesukka Skrevet 1. desember 2007 #19 Skrevet 1. desember 2007 Og sånne som kjører og leverer tøy fra vaskerier, som stinker gammel svette og promp - med rørleggersprekk på to meter. Usj. Kan være enig i dette,ja- levering av tøy eller ikke. Ellers syns jeg menn som jobber på vindusfabrikker er særdeles usexy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå