Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #61 Del Skrevet 18. april 2003 Fellatio eller cunnilingus (for å være fin) kan være flott hver for seg. 69ern er entensuveren eller så der... Med kropper og sinn i den rette stemninga er det ingenting som overgår en 69er. Da kan det i grunnen være det samme med resten, i alle fall ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2003 #62 Del Skrevet 22. april 2003 69 er herlig "oppvarming" - en nytelse. Å ligge under henne ... med herligheten hennes åpen rett foran øyne, nese og munn ... Å presse henne ned mot ansiktet mitt - mens jeg kjenner at jeg glir inn i munnen hennes. Vi 69'er ikke hver gang .... men "ofte". Munnsex "etter tur" er deilig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engeline Skrevet 24. april 2003 #63 Del Skrevet 24. april 2003 69'ern er oppskrytt!!! Man får jo hverken konsentrert seg om det ene eller det andre... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. april 2003 #64 Del Skrevet 24. april 2003 Enig i at 69 er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. april 2003 #65 Del Skrevet 24. april 2003 Uenig. 69 er IKKE oppskrytt. Så det så! 69 er ok det. Sånn innimellom. (kjemper innbitt kamp mot 69-motstandere) Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 24. april 2003 #66 Del Skrevet 24. april 2003 Vel ... når jeg skryter 69 opp i skyene... blir den oppskrytt da? I så fall er jeg enig. Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. april 2003 #67 Del Skrevet 25. april 2003 oppskrytt. kanskje fordi jeg har konsentrasjonsvansker i utgangspunktet, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 25. april 2003 #68 Del Skrevet 25. april 2003 Ikke-oppskrytt Tiltross for konsevansker innimellom. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. april 2003 #69 Del Skrevet 25. april 2003 men hvis jeg måtte velge mellom 69 og ikkeno' hadde ikke det vært et vanskelig valg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 25. april 2003 #70 Del Skrevet 25. april 2003 69 er herlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 25. april 2003 #71 Del Skrevet 25. april 2003 Oppskrytt? Har knapt nok hørt mye skryt om dette fenomenet jeg da... Men DEILIG er det i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #72 Del Skrevet 25. april 2003 Hmmm .... Deilig og "sakte" 69 - vi kan holde på "i timesvis". Han øverst, meg øverst, på siden .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #73 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg for min del foretrekker å la hele konsinga være. Om jeg må/føler jeg må konsentrere meg om hva jeg/partneren min gjør hele tida er ikke sexen god. Vill, hemningsløs, ukonsentrert sex derimot... Jeg vedder på at de som er mest opptatt av å konse statistisk sett også har de dårligste sexopplevelsene/ færreste orgasmene Jeg vet jeg stikker hodet langt ut, men jeg har nå trent ei stud da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. april 2003 #74 Del Skrevet 25. april 2003 Fikk denne vitsen i går om 69'ern.........bare MÅTTE fortelle den til dere jeg: "Chinese restaurant owner marries a virgin A Chinese restaurant owner gets married - and she's a virgin. Truth to be told, he is none too experienced either. On the wedding night, she hides naked under the bed sheets as her husband undresses. He climbs in next to her and tries to be reassuring: "My dalling" he says, "I know dis you filst time and you velly, velly flighten. I plomise you, I give you anything you want, I do anything, just anything you want, you say. Whatchou want?" he says, trying to sound experienced, which he hopes will impress his virgin bride. A thoughtful silence follows and he waits patiently (and eagerly) for her request. She eventually replies shyly and unsure: "I want... numba 69". More thoughtful silence, this time from him: "You want... Beef with Bloccoli??" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 25. april 2003 #75 Del Skrevet 25. april 2003 Dat was a vely good joke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2003 #76 Del Skrevet 8. mai 2003 69 er oppskrytt ja. Vanskelig å konsentrere seg om to ting på en gang Takke meg til å suge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 10. mai 2003 #77 Del Skrevet 10. mai 2003 69 er ikke yndlingsstillingen min. Er forresten også enig med revetispa i dette: Jeg vedder på at de som er mest opptatt av å konse statistisk sett også har de dårligste sexopplevelsene/ færreste orgasmene noe i det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #78 Del Skrevet 10. mai 2003 69 er oppskrytt syns jeg..... Men det er nå min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 10. mai 2003 #79 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg liker best 37, jeg. Den derre der dama liksom henger, og så driver han med de greiene. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 10. mai 2003 #80 Del Skrevet 10. mai 2003 Dorian, kan du utdype den der litt? Lurer nemlig på om jeg har gått glipp av noe godt, eller om jeg allerede har fått smaken på det og bare ikke er klar over det (henger ikke helt med, jeg). På forhånd takknemlig hilsen fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå