Gjest wog Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 :gråte: Off er så lei meg for tida, lei meg på alle måtar egentleg.. Eg er ilag med en gutt på min alder, vert sammen i 4år no.. Og for å sei det sånn, det har ikkje vert noken dams på roser.. Vi er på 2 forskjellige stadier i livet vårt føler eg..og det er ikkje bra. Og nærhet har vi ikkje...sover i samme seng, men ikkje meir. Vi er 23 år begge 2, og eg føler eg kasta vekk mine gode år.. Og no for 6 mnd ca..sia så fekk vi ny kjøkkensjef der eg jobba på 28år..snill, kjekk og morsom, og er med på det meste, vi henger mykje ilag på fritida. Og har det kjekt på jobben.. No i det siste har gjengen (guttane på jobb) sagt at han er forelska i meg, dulla med meg heile tida, og lyse opp når eg kjeme...hmmm....jaja tenkte eg.. Og eg har jo heile tida hatt ett godt øye til han.. Men no dei 2 siste vekene har det gått over styr følelsesmessig. Veit dokke ka eg skal gjere???? HJEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPPP!!!
ski.glad Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Eh.. skjønner egentlig ikke helt hva du mener. Mener du at han viser for mye følelser for deg? Eller føler du for mye for han??
Gjest s.n Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Hvis ingenting fungerer i forholdet, hvorfor blir du i det??? Ingen vits å sitte i et forhold av nostalgiske grunner (hvertfall ikke i en alder av 23 år...) Tre ut av forholdet. Når du er singel igjen kan du sortere ut følelsene til kollegaen.
W. Wallace Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Enig med s.n. Hvis du føler du kaster bort dine beste år, så gi beng i å kaste de bort. Gjør noe annet!
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Ja bryt med kjæresten din og flørt med haN PÅ JOBBEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå