Gjest Lyst på veske! Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg har vært så heldig å vinne ca 5000 kr i lotto! Og da tenkte jeg at dette er min sjanse til å kjøpe en lekker veske... Jeg kan sikkert spare opp en tusen lapp til, men for ca denne prisen... Har dere tips om en lekker veske jeg kan kjøpe? Jeg bor ikke så langt unna Oslo så kan handle der, eller på nett.
Gjest Advena Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 *holde truten igjen* Nei, har ingen tips.
Hu i Svingen Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Kjøp en som holder deg varm vinteren igjennom! On topic: Noe ekstremt klassisk? Gucci?
Gjest Frysepulver Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Er endel du må styre unna pga pris... Personlig hadde jeg kjøt en slik Rosenrød her på KG skal kjøpe seg nå i desember, men den koster noe mer... Søsteren min ønsker seg en til rundt 5000 fra Marc Jacobs, den er fin og klassisk. Husker ikke hva den heter nå, men den er mer firkantet enn Chanelvesken og fåes i sort og hvitt ihvertfall. Skjønner forøvrig godt valget ditt; hadde kjøpt veske selv om jeg vant i lotto
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Bayswater fra Mulberry! Koster 6200. Jeg har den selv, elsker den!
Bex Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Bayswater fra Mulberry! Koster 6200. Jeg har den selv, elsker den! Ja! Veldig enig! Sparer til denne selv! Utrolig klassisk og kan brukes til alt!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Som de andre her sier, så er det nærliggende å foreslå Mulberry Bayswater. Ellers om du liker Louis Vuitton, så er feks Speedy vesken å få til den prisen.
Paradokset Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Bayswater fra Mulberry! Koster 6200. Jeg har den selv, elsker den! Bare 6200? Det synes jeg var utrolig billig for en liten sak laget av lær og stoff.........
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Bare 6200? Det synes jeg var utrolig billig for en liten sak laget av lær og stoff......... Jaja.. Du er mann, og skjønner ikke det her! Jeg ville også gått for en Mulberry, men ikke Bayswater, den synes jeg er kjedelig. Heller Mabel eller Carnaby, men det er jo en smakssak.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Jaja.. Du er mann, og skjønner ikke det her! Jeg ville også gått for en Mulberry, men ikke Bayswater, den synes jeg er kjedelig. Heller Mabel eller Carnaby, men det er jo en smakssak. Glemte jo Roxanne og Annie!
*Mina* Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 (endret) Jaja.. Du er mann, og skjønner ikke det her! Jeg ville også gått for en Mulberry, men ikke Bayswater, den synes jeg er kjedelig. Heller Mabel eller Carnaby, men det er jo en smakssak. Og hvilken unnskyldning vil du bruke på meg, for jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen velger å bruke så mye penger på en veske. Jeg hadde ikke brukt en tusenlapp en gang. En veske er til å oppbevare ting i, og samme funksjon får man fra en billigere veske. Til TS: Har ingen tips, og beklager for at jeg kuppet tråden din Endret 30. november 2007 av *Mina*
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Og hvilken unnskyldning vil du bruke på meg, for jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen velger å bruke så mye penger på en veske. Jeg hadde ikke brukt en tusenlapp en gang. En veske er til å oppbevare ting i, og samme funksjon får man fra en billigere veske. Til TS: Har ingen tips, og beklager for at jeg kuppet tråden din Unnskylding til deg...??! Neeeiii, kanskje så enkelt som at folk er forskjellige? Kan "trøste" deg med at jeg tenkte som deg før! Men etter at smak og behov har endret seg med åra, ser jeg ingen problemer med å bruke 5-6000 kr på en veske man skal ha i årevis.
snooops Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Synes Agyness fra Mulberry er veldig fin. Men den koster 8000 kr...
Unika Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Agyness er herlig! Lurer på å kjøpe den etter jul.. Ellers så vil jeg foreslå noe fra Marc by Marc Jacobs eller Botkier, begge merkene får du kjøpt hos butikken "Den Dama" i Oslo.
Gjest Lyst på veske! Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Ja det blir en klassisk veske som jeg kan ha i mange år, Roxanne feks syns jeg blir litt for lite klassisk. Nå skal jeg sjekke ut tipsene deres - takker! Noen som vet om LV og Mulberry har januarsalg - og om det er bra ting på salg eller bare 'rask'?
Gjest Lyst på veske! Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Likte Agyness jeg, og Annie. Men Agyness blir for dyr.. :gråte: Noen som vet hva Annie koster?
Gjest Lyst på veske! Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Og en ting til... Noen som vet hva som lønner seg - handle online fra utlandet eller butikken i Oslo? Det kommer jo toll på varene når man bestiller fra utlandet.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 Jeg tror de har januarsalg hos Mulberry? De har iallfall augustsalg, jeg kjøpte min Emmy-veske der for 4500, den koster vel egentlig ca 7600. Og den kvalifiserer ikke akkurat til "rask", nei...
spardame Skrevet 30. november 2007 #19 Skrevet 30. november 2007 Så heldig du er! Jeg ville kjøpt Chloés bay bag, men er usikker på prisen på den...
Gummiloppa Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 De har aldri salg hos LV, ettersom de lager veskene i så små antall. Litt dumt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå