Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Sendte inn bestilling der for første gang. Ikke den beste nettsiden, noe rotete,men det er en annen sak. Fulgte prosedyren for bestilling. Kom så til bet. Brukte Visa. Når alt var gjort kom det beskjed: Thank you for shopping at Strowb.net. Your order has been received and will be shipped very shortly. Så kommer ordrenr. Samtidig sender de dette på mail, sammen med den totale summen. Vil tro at de ikke sender dette før alt er fullført med bet? I dag skulle jeg søke etter ordren om hvor den ligger i systemet. Kommer svar at payment are unsuccsessful. Nå vil det vel ikke vises på nettbanken sånn dagen etter når en har bet med kort over nett? Det er ikke trukket iallefall. Noen med erfaring fra dette firmaet?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg hentet min første pakke fra SN i går Kan du ikke sende en mail til SN og høre om ordren ble godkjent eller ikke?
Pum@ Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 SN er svært seriøse er min erfaring etter x antall bestillinger derfra over flere år. Ta kontakt med de og spør hva som har skjedd.
Bex Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Enig med Pum@. Jeg har bestilt derfra utrolig mange ganger, og har aldri opplevd noe tull. Så er sikkert du som har vært uheldig. Kontakt dem, så finner du sikkert ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå