Gjest Jule-elsker Skrevet 29. november 2007 #1 Del Skrevet 29. november 2007 I morgen henger jeg opp julegardiner og stjerner m.m i vinduene (venter med å slå på lyset til søndag da) Men jeg har sååå lyst å sette frem resten av julepynten også. Har alltid greid å vente med dette tidligere, men orker nesten ikke vente. (sikkert fordi jeg har kjøpt noen nye fine ting ) Er det andre her som pynter fra 1.desember også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 29. november 2007 #2 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg begynner å pynte til 1. søndag i advent, så kommer det opp mer etter hvert. Den store pyntinga venter jeg med til lille julaften. Siden lille julaften er i helga i år, kommer nok pynten opp noen dager før. Julemusikken kom frem denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 29. november 2007 #3 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg pynter til advent i morgen; setter opp adventsstake, henger opp adventsstjerne og julegardin på kjøkkenet. Så kommer jeg til å sette fram litt etter litt framover. Før pleide jeg alltid å pynte 23.desember, men nå er huset ferdigpyntet til Veslas bursdag den 21. Unntaket er juledukene; de sparer jeg til lille julaften. Og juletreet, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg tar frem alt 1. desember, og gleder meg veldig til å pynte på lørdag Men det er litt fordi vi feirer jul hos foreldrene mine, så jeg må jo få brukt pynten før vi drar Der pynter de mest med lys i vinduene og adventstake på bordet frem til kvelden 23. desember, så der er det mer disiplinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalorina Skrevet 29. november 2007 #5 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har begynt å henge opp julegardinene i dag, men det er fordi jeg har så mange vinduer at det tar så innmari lang tid. Julestjernene i vinduene henger jeg opp lørdag kveld, da får treet på trammen lys i seg også. Så blir det mer og mer ettersom jeg vasker meg gjennom huset :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 29. november 2007 #6 Del Skrevet 29. november 2007 Adventsstaken, julestjerna, lilla duker og lys kommer første søndag i advent elelr 1. desember. Lille julaften har alltid vært fast dag for den store pyntinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 29. november 2007 #7 Del Skrevet 29. november 2007 Pynter til advent i morgen og pynter til jul 20.desember. Vi blir borte fra 21.-26.des. Men jeg synes det er fint at det er ferdig pyntet når vi kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 29. november 2007 #8 Del Skrevet 29. november 2007 Adventsstaken og julestjerna i vinduet setter jeg fra til første søndag i advent. Ellers venter jeg med resten av pynten til lille juleaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #9 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg begynner å pynte til 1. søndag i advent, så kommer det opp mer etter hvert. Den store pyntinga venter jeg med til lille julaften. Siden lille julaften er i helga i år, kommer nok pynten opp noen dager før. Julemusikken kom frem denne uka. før var det alltid 23.12. Utenom advendtstaken da. Hvorfor vet jeg ikke. Senere år har det blitt noe til 1 advendt, fyller på hver uke. Ble veldig hektisk og voldsomt om det ble 23. Nå er alt klart den 23. Ferdig 22 om kvelden, så 23 er en kosedag med pynt av tre. Kose med god mat, drikke noe godt. kansje ha en rull på koking osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. november 2007 #10 Del Skrevet 30. november 2007 I morgen, 1 desember, finner vi fram kransen til ytterdøra og julestjerne i vinduet og så er det adventsstake på søndag. Ellers ingen pynt før lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #11 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har begynt å henge opp julegardinene i dag, men det er fordi jeg har så mange vinduer at det tar så innmari lang tid. Julestjernene i vinduene henger jeg opp lørdag kveld, da får treet på trammen lys i seg også. Så blir det mer og mer ettersom jeg vasker meg gjennom huset :D Kult at du har julegardiner! Det er det lenge siden jeg har sett. Hadde det selv på kjøkkenet for en del år siden, og syntest det var koselig, men gradvis har det blitt mindre julepynting. Er det flere som har? Har dere i flere vindu eller bare på kjøkkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chassi Skrevet 1. desember 2007 #12 Del Skrevet 1. desember 2007 Julegardiner er et must ja Kjøkken og stua. De kommer opp iløpet av denne helgen. Adventsstaken kommer også på plass og julestjerner i vinduet. Duker og resten av pynten blir lagt på bordene helgen før jula setter skikkelig inn. I år bli treet pynta lørdag 22. des. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. desember 2007 #13 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg pynter alltid til 1. des Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. desember 2007 #14 Del Skrevet 1. desember 2007 Har pleid å sette frem alt av pynt 1. desember eller første søndag i advent. Det er kun juletreet vi venter med å pynte til 23. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 1. desember 2007 #15 Del Skrevet 1. desember 2007 Her pyntes det til advent 1.desember- altså bare stjerne, adventsstake og krans på døra. Nissene får pent vente til det nærmer seg jul, og det samme får alt med rødfarge. Men venter ikke helt til lille julaften heller... kjøper treet noen dager i forveien, og da kommer også resten av pynten på plass (ikke at det er store mengder, men dorullnissene må jo fram!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutrisse Skrevet 1. desember 2007 #16 Del Skrevet 1. desember 2007 I dag har jeg hengt opp julegardiner på kjøkkenet + litt annen julepynt der. I tillegg har vi hengt opp en stjerne med lys i den ene stuen, og i morgen henger vi opp lys ute på treet. Midtveis i desemberkommer det nok nisser fram i stua, og så pyntes treet noen dager før jul. Vi har ingen fast dag da dette gjøres, men gjør det når det passer seg best for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. desember 2007 #17 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har for første (og siste) gang hengt opp røde gardiner i stua al, synes egentlig det er altfor tidlig, men likte ikke de gardinene jeg hadde der. Neste år kommer jeg til å vente til lille julaften igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 1. desember 2007 #18 Del Skrevet 1. desember 2007 Idag har jeg kun pyntet til advent, dvs, adventstake, lys i vinduet og på tre i hagen .. samt dørkrans og ikke for å glemme den flotte pakkekalenderen til yngstesønnen min. Resten av julepynten kommer på plass lille julaften .. eller kanskje ett par dager før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Politi Skrevet 2. desember 2007 #19 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen nisser og litt lys nå og juletre på lille juleaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #20 Del Skrevet 2. desember 2007 Mest mulig pynt og duker går opp i dag mens juletreet kommer opp den 15'ende tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå