animelona Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 For 3 dager siden startet studenten Thomas Skorpen ei gruppe på facebook som han kalte "Jeg gir 1kr i u-hjelp per pers som joiner denne gruppa". Han hadde nok ikke regnet med at veldig mange kom til å melde seg inn, men i dag kl 19:18 passerte gruppen 30.000 medlemmer!!! Pengene som han donerer har han nå bestemt at skal gå til Utviklingsfondet (les mer her) og det afrikanske landet Malawi. Det viser seg også at medlemmene i gruppa er villig til å bidra og bare noen timer etter at kontonummret til Utviklingsfondet ble lagt ut så var det kommet inn flere tusen kroner!!! Kampanjen fortsetter frem til 24. desember Synes det er så fantastisk at en person kan sette i gang nå så stort på SÅ kort tid!!! Hvis noen vil melde seg inn i gruppa på facebook så er adressen: http://www.facebook.com/group.php?gid=6201171044
Gjest gjestegjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Meldte meg inn, og skal nok gi litt, rett før julaften(da vet jeg hvor mye penger jeg har..har litt stramt budsjett fremover )
animelona Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Meldte meg inn, og skal nok gi litt, rett før julaften(da vet jeg hvor mye penger jeg har..har litt stramt budsjett fremover ) Ikke dumt Har gitt litt allerede, men har jeg mer igjen når alle gavene er kjøpt så gir jeg kanskje litt til. Blir spennende å se hvor mye penger som faktisk kommer inn innen julaften!!!
Gjest Dolce Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Det var (og er) et flott tiltak - synes det er imponerende med slike mennesker. Har selv gitt penger til prosjektet, og håper mange flere gjør det samme.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Kanskje denne tråden burde vært flyttet til Aktuelle saker? :kaffe: Kjempebra tiltak iallefall!
Glitnir Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Helt enig i at det er et veldig bra tiltak. Men det ble nok en god del flere medlemmer enn han hadde tenkt seg, for nå har han satt ned stykkbetalingen for nye medlemmer to ganger. Kanskje greit for ham at ikke informasjonen på siden også står på engelsk?
Tabris Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Genialt, ja. Jeg er selv med i gruppen.
animelona Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2007 Gruppa har nå passert 43000 medlemmer! Dette tar av!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå