Dorri Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg er ute etter en varm, god kåpe som er litt stilig. Gjerne med litt innsving i livet. Trenger ikke være helt lang, men må dekke rumpa (den blir kald på vinteren he,he) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette, gjerne så rimelig som mulig, men under 1000,- Så noen på H&M, men de var helt rette og så veldig kjedelige ut. Alle tips tas i mot med takk.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg kjøpte en kjempefin kåpe på Cubus i går. Høres ut som sånn du beskriver. Den er 50% ull, men alikvell ikke så tykk i stoffet som jeg syns enkelte kåper kan være Jeg er ihvertfall kjempefornøyd:)
snooops Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Trenger ikke være helt lang, men må dekke rumpa (den blir kald på vinteren he,he) Det finnes vel ikke mange kåper som ikke dekker rumpa...
Dorri Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg kjøpte en kjempefin kåpe på Cubus i går. Høres ut som sånn du beskriver. Den er 50% ull, men alikvell ikke så tykk i stoffet som jeg syns enkelte kåper kan være Jeg er ihvertfall kjempefornøyd:) Hva var prisen på den og heter den noe? Det finnes vel ikke mange kåper som ikke dekker rumpa... He, he nei du sier noe der
Rosalie Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Kjøpte ei svart, innsvinget kåpe som når til nedpå lårene på Vero Moda nå nettopp. Kostet 699 kr
happy_85 Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 De har mange billige og fine hos ellos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå