Gjest snazaroo Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 I starten av filmen er det noen som danser på skøyter, til en veldig pen sang. Vet noen hvilken sang og artist det er? Jeg har søkt på hjemmesiden til filmen og overalt, men finner ingen lydklipp som kan bekrefte hvem sang det er på saoundtracket. Håper noen kan sin klassiske musikk lekse, for jeg kommer altså til kort
Kenda Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 mener du "Time to say goodbye" med Sarah Brightman?
Gjest snazaroo Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jammen ikke sikker. Kan jo være den da. men den var uten vokal i filmen....
Gjest snazaroo Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Du har helt rett! Det er Time to say Goodbye. Men nå røyk muligheten til å ha denne i kirken i bryllupet mitt da. Hehe. Litt dårlig tittel for et bryllup kanskje?
Kenda Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 ja, kanskje litt mer begravelse over den i grunn...
Gjest Heloise Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jammen ikke sikker. Kan jo være den da. men den var uten vokal i filmen.... Den finnes i "intrumental" også ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå