Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Del Skrevet 29. november 2007 Har fått med meg at man som gravid kan spise pinnekjøtt, gjelder det både røkt og urøkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2007 #2 Del Skrevet 29. november 2007 Pinnekjøtt er vel greit uansett. Det skal jo kokes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 30. november 2007 #3 Del Skrevet 30. november 2007 Bare kverulerer litt, pinnekjøtt skal ikke kokes, men dampes. Jeg har ikke lest no om at det ikke skal være bra, men siden det er ganske salt så er det nok viktig å få i seg nok væske. Jeg skal ha middagsgjester idag og kommer til å storkose meg med røkt pinnekjøtt og Clausthaler! Mmmmmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 30. november 2007 #4 Del Skrevet 30. november 2007 Anbefaler at du ikke spiser for mye pinnekjøtt. Jeg reagerte veldig på den salte maten da jeg var g rav id i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. november 2007 #5 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg skal spise MASSE pinnekjøtt Får heller bare drikke litt ekstra drikke vedsiden. Pinnekjøtt skal dampes i et par til tre timer, så det skal ikke spille noen rolle om det er røkt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 1. desember 2007 #6 Del Skrevet 1. desember 2007 Lykke til med pinnekjøttspising. Håper dere ikke får ei like forferdelig natt som jeg. Ble stinn og oppblåst. Hadde problemer med å puste. Måtte derfor sitte hele natta med pustebesvær. Sa nei takk neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 1. desember 2007 #7 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har spist pinnekjøtt flere ganger allerede, ikke no problem det. Er jo utvannet så det er jo ikke såå salt. Pass bare på å drikk rikelig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. desember 2007 #8 Del Skrevet 1. desember 2007 Har også spist pinnekjøtt et par ganger i år uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå