FrizzleSizzle Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har lyst til å reise dit i vinterferien, eller rettere sagt, jeg har mulighet til å reise et eller annet sted i vinterferien og har lyst til å reise til Malta en eller annen gang.
~Minni~ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 (endret) Denne klimatabellen for hele verden fant jeg da jeg lette etter temperaturer for forskjellige steder for en liten stund siden. Malta-temperaturer Edit: Skriveleif Endret 29. november 2007 av ~Minni~
Cata Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Det er kaldt! Jeg var der i april for noen år siden og da lå temperaturen på 12-14 grader. (Men var uvanlig kaldt for årstiden sa de fastboende.) Vi var mye ute på sightseeing og da var vi kledd for forholdene så det gikk fint, men inne på hotellet var det så som så med oppvarming så det ble en kjølig fornøyelse. Men Malta kan absolutt anbefales. Det er et flott sted å besøke. (Bare ta med fleecegenser og tykke sokker i bagasjen - og bor dere på et hotell i litt rimelig prisklasse så anbefaler jeg sovepose for det var ikke akkurat tykke dyner på rommet.)
FrizzleSizzle Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 OK, takk for svar! Kanskje Malta egner seg bedre for en varmere årstid likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå