Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 noen som vet om man må betale for et ekstra år i barnehagen?
*Mina* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 (endret) Er det lov med utsatt skolestart? Jeg trodde ikke det var lovlig, uansett årsak. Vet derfor ikke om det er gratis med barnehage i det året, men jeg tviler på det. Endret 29. november 2007 av *Mina*
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Er det lov med utsatt skolestart? Jeg trodde ikke det var lovlig, uansett årsak. man kan søke hvis barnet er veldig umodent, eller har problemer som er såpass alvorlig at en utsettelse vil være gunstig for utviklingen.
Kalorina Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Har du barnet ditt i barnehage, må du selv betale regningen. Du får ikke barnehageplass av staten bare fordi du søker om utsatt skolestart. Altså er svaret på spørsmålet ditt ja, du må selv betale.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Begynner barnet på skolen, blir det jo SFO. Det er ikke noe særlig billigere. (2100 i måneden her). Så jeg ser ikke helt problemet.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Begynner barnet på skolen, blir det jo SFO. Det er ikke noe særlig billigere. (2100 i måneden her). Så jeg ser ikke helt problemet. hvem har sagt at det er et problem?!? et spørsmål, vil jeg heller kalle det. jøss, da koster barnehage og sfo det samme. det gjorde det ikke før, da betalte jeg 3000 kr for bh.g og 1000 kr for sfo. jeje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå