Gå til innhold

Legemidler som fremmer fruktbarhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på... Nå har ikke vi vært prøvere veldig lenge, men jeg har tidligere (med en tidligere partner) hatt problemer med å bli gravid, vi prøvde i langt over ett år, uten resultat. Jeg har ikke lyst til å gå gjennom det samme en gang til, all den ventingen. Jeg vet det finnes midler som gjør en mer fruktbar. Jeg har ikke snakket med legen min om dette ennå...

MÅ man ha prøvd i over ett år før man får slike midler?

MÅ man ha vært til utredning først?

Tusen takk for svar!!

Ella

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har hatt vansker med å bli gravid før tror jeg nok at legen din er behjelpelig med en utrednign ganske raskt. Men tror du må til utredning ja, før du får medisinering. De kan ikke sette deg på medisiner uten å vite om det har noe for seg. Så typen din må også testes først...

Skrevet

Ok...

Det er så lang ventetid på utredning her jeg bor! Mange måneder... Så man MÅ ha vært til utredning, ja...

Er det et alternativ å dra til f.eks Danmark? Jeg bor i Kristiansand, så det er jo ikke lange turen. :) Noen som har erfaringer med dette?

Ella

Skrevet

Jeg TROR du må til utredning ja... Men snakk med legen din..

Hvorfor tar det så lang tid på sørlandet? Her jeg bor (midtnorge) går det fort tror jeg. Jeg startet prosessen i går.... (les tråd om utredningsstart litt lenger ned)

Lykke til!

Aner ikke ang Danmark jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...