Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo kjemeplyst å gi han en super gave! Hadde egentlig planlagt "hageparty" for lenge siden. Ha det på terassen med telt og varme etc, invitere venner og ha en super fest. MEN nå skar det seg for jeg går høygravid slik at det blir ikke noe fest av det nå iallefall!

Men gave skal han få likevel!

Noen som har tips? Han ønsker seg klokke og det skal ha få av datteren vår. Men noe mer spesielt???

Tenke på å kjøpe billetter til et formell 1 løp neste år, ta det som en mini weekend for oss to med futt og fart!! Men det er jo vanskelig å planlegge så langt fram i tid. Men jeg tror han kunne likt det.

Iallfall tips mottas med takk :love:

Videoannonse
Annonse
Gjest Don Giovanni
Skrevet
Har jo kjemeplyst å gi han en super gave! Hadde egentlig planlagt "hageparty" for lenge siden. Ha det på terassen med telt og varme etc, invitere venner og ha en super fest. MEN nå skar det seg for jeg går høygravid slik at det blir ikke noe fest av det nå iallefall!

Men gave skal han få likevel!

Noen som har tips? Han ønsker seg klokke og det skal ha få av datteren vår. Men noe mer spesielt???

Tenke på å kjøpe billetter til et formell 1 løp neste år, ta det som en mini weekend for oss to med futt og fart!! Men det er jo vanskelig å planlegge så langt fram i tid. Men jeg tror han kunne likt det.

Iallfall tips mottas med takk :love:

Kjøp en kul bilde-ramme og pakk den inn. Når han åpner den sier du at inni denne ramma vil jeg se et bilde av deg og kompisen din (evt. deg selv) beskue neste års Formel 1 løp (eller noe annet du vet han har lyst å reise på). På den måten gir du han noe helt spesielt som han ønsker seg, samtidig som gaven faktisk varer mye lenger. Han vil jo se frem mot det og glede seg i lang tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...