Kykkelikokos Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Det har seg sånn at vi driver og skal selge leiligheten vår. Det er en leilighet på bakkeplan i en liten blokk på 4 etasjer. Problemet er at utenfor den lille disponible hageflekken, så er det en rekke med boder. De slår mot deg som en vegg. Vi personlig synes det har vært greit fordi det skjermer fra veien som ligger rett bak, både når det gjelder støy og innsyn. Desverre virker ikke andre like imponert av bodene, så jeg lurte på om noen har noen tips til hvordan vi kan få fokuset bort fra bodene, og inn mot hagen eller terrassen? Man ser rett ut på alt fra både stue og kjøkken..
Gjest Gjest_Billa_* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Det er nok vanskelig å få bort fokuset så jeg hadde heller sagt noe om fordelene. At de faktisk skjermer. Har dere plantet noe som vokser langs/oppover veggene til bodene så hadde jeg nevnt noe om det. Er vanskelig å få rett fokus på en hage når det er vinter.
Kykkelikokos Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Kan ikke plante noe langs bodene, da det ikke er vår bod, men naboenes. Vi prøver så godt vi kan å legge frem fordelene, men det virker ikke som om folk synes det veier opp for hverandre. Det er busker som rammer inn hageflekken vår, men de er så små nå pga vinteren..
Gjest rikkerikke Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Har dere bilder fra hagen om sommeren? Det er fullt mulig å legge dem frem på visning. Vet flere som har tatt bilder av utsikt fra verandaen/vinduer med solnedganger for eksempel for å vise frem det man ikke ser ved tåke/regn eller etter solen har gått ned. Kanskje dere kan låne/leie tujaplanter fra et hagesenter og sette opp langs veggen under visning som et eksempel på hva som kan gjøre? Bare husk å si at de ikke følger med ved salget.
onyx Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Det er busker som rammer inn hageflekken vår, men de er så små nå pga vinteren.. kanskje du kan pynte de med utelys og gi litt julestemning til hageflekken?
Kykkelikokos Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Har vurdert det. Samt å sette opp fakler på terrassen. Men jeg vet ikke om det vil vise så godt kl 15:30 i morgen. Har også tenkt tanken om at vi kanskje burde prøve å ha visning når det er mørkt, så de ikke ser boden..
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Lys, eller kanskje kjøpe inn noen høyere busker i potter som dere kan sette ved hekken om det er plass? Dersom noen påpeker det med bodene bør du også nevne at dere faktisk synes det har vært positivt med dem, og at dere har plantet hekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå