Gå til innhold

eyeliner...hvordan få den til å sitte hele kvelden på våtkanten...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en vanlig Lancome kajal, og det holder faktisk veldig bra..ikke hele kvelden, men mesteparten. Er vel bare å friske opp litt når du skal på do eller noe? Det er igrunn ganske vanskelig å få kajal på våtkanten til å holde en hel kveld uansett. Men ikke velg av de aller billigste hvertfall..

Skrevet (endret)

Ta den gjennom lighteren en gang slik at den blir bløt (ikke sånn at den renner), da holder eyelinern hele dagen

Endret av Tillepike
Gjest puselabb
Skrevet
Ta den gjennom lighteren en gang slik at den blir bløt (ikke sånn at den renner), da holder eyelinern hele dagen

Er det virkelig så enkelt? Det må jeg jo bare prøve :rosasmil:

Skrevet

Ingen eyeliner holder seg på våtkanten hele kvelden uten oppfrisking, så jeg bruker alltid å ta med meg litt sminke i vesken.

Skrevet (endret)
Er det virkelig så enkelt? Det må jeg jo bare prøve :rosasmil:

Jepp, as simple as that :) Trenger kanskje litt trening i starten, for de første gangene kan det muligens flyte litt utover. Gjelder bare å ikke ha den for lenge i flammen, men skjer det er det bare å vente noen sekunder med å påføre. Har gjort det selv i ca 3 år og eyelinern sitter virkelig på våtkanten hele dagen. Før det måtte jeg påføre nytt på nytt hele tiden. Så det anbefales å prøve ;)

Endret av Tillepike
Skrevet

Hvilken farge brukes hvis man skal ha den på en hverdag, altså ikke på fest? :roll:

Synes personlig at svart/mørkblå e.l. blir for hardt til hverdags....

Tips?

Skrevet (endret)
Hvilken farge brukes hvis man skal ha den på en hverdag, altså ikke på fest? :roll:

Tips?

Jeg bruker grå! Tar bare en helt tynn strek :)

Edit: Men jeg bruker den bare på øyelokket da, ikke på våtkanten.

Endret av Mediocre
Skrevet

Jeg har brukt Lancome`s vannfaste kajal i flere år på våtkanten, og den er helt genialt bra!! Sitter HELE dagen, fra morgen til kveld, uten noen ekstra påføring, og er akkurat passe myk!

Anbefales på d sterkeste!

Skrevet
Jepp, as simple as that :) Trenger kanskje litt trening i starten, for de første gangene kan det muligens flyte litt utover. Gjelder bare å ikke ha den for lenge i flammen, men skjer det er det bare å vente noen sekunder med å påføre. Har gjort det selv i ca 3 år og eyelinern sitter virkelig på våtkanten hele dagen. Før det måtte jeg påføre nytt på nytt hele tiden. Så det anbefales å prøve ;)

Prøvde dette men det funket ikke helt... Kajal fargen blev mye mere intens men den satt ikke noe lenger.

Kan jeg spørre hvilket merke du bruker når du gjør dette?

:goodbye:

Skrevet
Prøvde dette men det funket ikke helt... Kajal fargen blev mye mere intens men den satt ikke noe lenger.

Kan jeg spørre hvilket merke du bruker når du gjør dette?

:goodbye:

Jøss, det var rart... Jeg får det til å funke med alt fra H&M det dyreste

Skrevet
Jøss, det var rart... Jeg får det til å funke med alt fra H&M det dyreste

Hmm., det var dumt... Bruker de fra HM å tenkte det sikkert var derfor det ikke funket..

Kan hende jeg gjør feil på noen måte men skjøøner ikke hva det skulle være..

Du drar bare kajalen raskt gjennom elden å påfører med en gang?

Eller?

Venter du litt kanskje?

Skrevet

Tips?

Når jeg vil dempe det litt, bruker jeg brun eller lilla istedet for svart.

Skrevet
Hmm., det var dumt... Bruker de fra HM å tenkte det sikkert var derfor det ikke funket..

Kan hende jeg gjør feil på noen måte men skjøøner ikke hva det skulle være..

Du drar bare kajalen raskt gjennom elden å påfører med en gang?

Eller?

Venter du litt kanskje?

Det kommer an på hvor bløt den er etter at jeg har dratt gjennom flammen. Jeg tester litt på fingeren først før jeg påfører, og hvis den er veldig bløt så venter jeg litt. Den skal ikke være så bløt at det flyter av den. Det holder vanligvis å bare dra den kjapt gjennom og så påføre, og da er det ikke mer som skal til. Det er et gyllent tips som de fleste frisører/sminkører bruker, og det sitter hele dagen på meg. Synd at du ikke får det til å funke =/

Skrevet

TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!det fungerte,holdt hele kvelden,og da mener jeg heeeeeeeeeeeeeeeele!!! :ler:

Skrevet
TUSEN TAKK!!!!!!!!!!!!!!det fungerte,holdt hele kvelden,og da mener jeg heeeeeeeeeeeeeeeele!!! :ler:

Så bra! :)

Skrevet

Haha, genialt. Det funker jo veldig bra det da:) Har ikke prövd på öyet, men prövde på hånda:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...