Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hei, det har seg slik at for ca 2 uker siden, var jeg nede hos vennen min og spilte halo 3 på den nye 360en hans. Jeg hadde med meg min kontroll ned, slik at vi kunne spille coop. Da jeg skulle hjem tok jeg med meg feil kontroll. Senere på kvelden da jeg så på tv gikk fjernkontrollen min tom for batteri, og jeg tok batteria fra xboxkontrollen, og satt i fjernkontrollen. Etter at jeg hadde sett på tv en stund ringte kompisen min til meg og sa at jeg hadde tatt med meg hans kontroll i steden for min, og han ba meg om å ta den med meg på skolen dagen etter. Da vi kom på skolen byttet vi kontroller. Da jeg kom hjem fra skolen ringte kompisen min til meg. Han var tom for batteri, og kunne ikke spille halo den kvelden. Han ble rett og slett forbanna på meg og sa at han aldri ville ver med meg lenger. Jeg lurer derfor på hva jeg kan gjøre for å bli venn med han igjen.. Noen tips? jeg har prøvd å ringt flere ganger, men han svarer aldri. Vennligst svar fort, jeg er ensom.
Duracella Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Vel, jeg ser ingen som helst grunn til at han hadde rett til å være slik mot deg, og kutte deg ut som venn. Han overreagerte totalt tydeligvis. Om han tok dette så hardt innpå seg at han reagerte så sterkt, da hadde jeg driti i å vært venn med han altså
Gjest Heloise Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Det der var bare teit gjort av "vennen" din. Hadde min venn gjort dette mot meg hadde jeg bare gitt F. i fyren.. Og det har jeg gjort også (har skjedd liknende mot meg. Det er ikke min venn lenger, for å si det sånn!)
Gjest Blondie65 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hva med å kjøpe en pakke med batterier, litt snop og ta det med på skolen til han? Ellers er jeg litt enig i at det var en smule overreaksjon over et uhell.
wind-up bird Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Tror dette går raskt over hvis du bare gir vennen din bittelitt tid til å tenke gjennom det.. Hvis du vil kan du som foreslått kjøpe en pakke batterier og gi til ham på skolen og si unnskyld for at du glemte å sette i batteriene i kontrolleren, så har du gjort det du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå