Livets datter Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 ÅÅÅÅÅÅÅ, kom på en ting. Så fryktelig uhøflig jeg har vært!! Kjære trøffel: har jo glemt å gratulere deg med dagen.. huff og huff... Kan du tilgi meg? Så; GRATULERER Så mye for den lave profilen, trøffel! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Ja, men det er jo leeeeeeenge siden - hele 3 dager. Så alle som har spurt hvor gammel jeg er i løpet av de siste dagene (tro meg, det er et veldig vanlig samtaleemne der jeg ferdes!) har fått til svar at "Jeg nærmer meg 40" Hvilket forøvrig er helt sant, og vil være helt sant i nesten 7 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SOM VAR DA, TRØFFELHELTEN! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 Ooooppsss!!! Grattis, Trøffel.... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. april 2003 #5 Del Skrevet 15. april 2003 Gratulerer på etterskudd Trøffel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #6 Del Skrevet 15. april 2003 Plasserer et *SMASK* midt i panna på Trøffel! Og et lite nuss på nesetippen. Gratulerer med overstått! 7 år til 40 sa du?? Samme her. Nesten...minus to, vilikkesnakkeomdetengang!!! Snakker om noe annet. Skal lage en kake som andre kan spise fordi kake er ufordragelig kvalmt. Kake til Trøffel. Trøffel-kake med to rader m tre lys i hver. Maiken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #7 Del Skrevet 15. april 2003 Setter pris på ufordragelig kvalme kakegaver, jeg! Men det går helt fint å ha 33 lys på kaken - jeg vet det, for jeg har forsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. april 2003 #8 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har sendt en ondskapens heksegryte med rykende tåke til huset ditt! (eller bankens..) Medfølgende instruksjonsvideo med hovedrolleinnehaver Aricept... Og igjen, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 15. april 2003 #9 Del Skrevet 15. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. april 2003 #10 Del Skrevet 15. april 2003 Hæppi børtai. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. april 2003 #11 Del Skrevet 16. april 2003 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. april 2003 #12 Del Skrevet 16. april 2003 Henger meg på toget med masse gratulasjoner jeg. Happy Happy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. april 2003 #13 Del Skrevet 17. april 2003 Sånn i tilfelle jeg ikke er på nett i morgen - så kan jeg jo gratulere deg med dagen en dag på forskudd. Så GRATULERER SÅ MASSE håper du får en fin bursdag (Har du øvd deg på å blåse ut alle lysene da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 17. april 2003 #14 Del Skrevet 17. april 2003 Bare så du vet det: Min gratulasjon er ikke sent ute. Den er tvertimot ekstremt tidlig ute. jeg er den første til å gratulere deg på din neste bursdag!! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2003 #15 Del Skrevet 20. april 2003 Gratulerer med 34 års dagen jeg også Trøffel!!! Og håper 33 var en bra oppladning *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 22. april 2003 #16 Del Skrevet 22. april 2003 Gratulerer på etterskudd, min gode Trøffelvenn. To karer med felles sjebne. Vi burde spille Leonard Cohen, og gråte i hvert vårt øl-glass....... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #17 Del Skrevet 23. april 2003 Vi burde spille Leonard Cohen' date=' og gråte i hvert vårt øl-glass....... [/quote'] Enig! Eller... - jeg forutsetter at det aktuelle ølglasset er tømt, og at det er andre glass i umiddelbar nærhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå